کد خبر : 1973120 | 25 مهر 1402 ساعت 11:59 | 4.1K بازدید | 4 دیدگاه

درودگر: به تیم 276 میلیون دلاری الهلال باختیم

درخواست مدیرعامل نساجی برای حضور زنان در وطنی

صادق درودگر اعلام کرد باشگاه نساجی در تلاش است تا شرایط را برای حضور بانوان در استادیوم فراهم کند.

درخواست مدیرعامل نساجی برای حضور زنان در وطنی

به گزارش ورزش سه، صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی، در گفتگویی با ایسنا در خصوص شرایط این تیم توضیح داد: شرایط تیم خوب است و هر روز در حال پیشرفت هستیم. نگاه‌مان به نتایج چند بازی اخیر تیم نیست بلکه نگاه‌مان به روند پیشرفت تیم است که در حال ایجاد فرصت‌های بهتری هستیم. در این راه مشکلاتی هم داشتیم که در حال برطرف کردن آن‌ها هستیم.

او درباره بازی مقابل الهلال و میزبانی از این تیم عربستانی گفت: ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بعد از بازی با الهلال در لیگ حضور بهتری داشته باشیم. اگرچه ما ۳ بر صفر به الهلال باختیم اما ما به عنوان یک تیم ۳.۵ میلیون دلاری برابر تیم ۲۷۶ میلیون دلاری قرار گرفتیم. بد شانس بودیم و چند موقعیت گل بالای ۵۰ درصد را از دست دادیم اما تقریبا پا به پا جنگیدیم. از طرفی همه مسئولان داخلی و خارجی به میزبانی ما نمره عالی دادند.

1935408

درودگر درباره حضور زنان در دیدارهای خانگی نساجی توضیح داد: ما در حال حاضر در تلاش برای حضور بانوان در بازی‌های خانگی‌مان هستیم. فدراسیون و سازمان لیگ از ما خواسته‌اند اما موفق نمی‌شویم. ما خواهش کردیم، پیگیری کردیم ولی حتی نامه‌های‌مان جواب داده نمی‌شود. زمانی که نماینده‌مان در جلسه شورای تامین شرکت می‌کند، خیلی نمی‌تواند حرف‌هایش را به نتیجه برساند. نمی‌دانم فرق ما با انزلی، تهران و سیرجان چیست. ما داخل خاک ایران نیستیم؟ همه زنان ما دارای یک فرهنگ هستند. همین بانوان ما در تهران به بازی با الهلال آمدند و حضور خوبی در آن بازی داشتند. مشکلی هم به وجود نیامد و بسیار محترمانه آمدند، تشویق کردند و رفتند.

او در ادامه عنوان کرد: امیدوارم مسئولان محترم استانی کمک کنند تا خدایی نکرده در آینده مشکلی برای ما از منظر کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در رقابت‌های بین‌المللی و داخلی پیش نیاید. به هر حال آن چه مسلم است این کار دیر یا زود اتفاق می‌افتد، پس بهتر است به دست خودمان‌ انجام شود نه با زور AFC.

دیدگاه‌ها