کد خبر : 1973157 | 25 مهر 1402 ساعت 14:09 | 6.3K بازدید | 4 دیدگاه

از رفسنجان خاطرات شیرینی دارم

آشوری: آن ذوب‌آهن قدرتمند و آسیایی هنوز زنده است

بازیکن تیم ذوب آهن می‌گوید که این تیم با حضور محمد ربیعی روزهای روشنی را در پیش دارد.

آشوری: آن ذوب‌آهن قدرتمند و آسیایی هنوز زنده است

به گزارش "ورزش سه"، سجاد آشوری دومین فصل حضورش در ذوب آهن را تجربه می‌کند. او که پیش از این نیز زیر نظر محمد ربیعی و در مس رفسنجان کار کرده بود، حالا دوباره با این سرمربی در اصفهان به دنبال کسب موفقیت است.

آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه گفت: در بازی قبلی با استقلال خوزستان به پیروزی رسیدیم ولی وقفه‌های لیگ باعث شده همه تیم‌ها شادابی و نشاط خود را از دست بدهند اما سعی ما در این مدت بر این بوده که بتوانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم.

او در خصوص پیشنهادی که سال گذشته در نیم فصل از استقلال داشت عنوان کرد: برای من مصدومیت پیش آمد و مسیرم عوض شد ولی این موضوع را به فال نیک می‌گیرم. خوشحالم  که در خدمت مجموعه باقدمت ذوب آهن هستم و امیدوارم که بتوانیم به همراه هم‌تیمی‌ها و کادر فنی و تیم مدیریتی، ذوب آهن را به آن جایگاه واقعی‌اش که چندین فصل پیش در آسیا حضور داشت و همواره از خطرناک‌ترین تیم‌های ایران بود، برسانیم. گرچه امسال هم این موضوع را تا به اینجای کار ثابت کرده‌ایم که آن ذوب آهن قدیمی هنوز هم زنده است.

این بازیکن در خصوص دیدار با تیم سابقش در هفته پیش‌رو گفت: مس رفسنجان برای من تیم قابل احترامی است و موقعی که با آقای ربیعی در آنجا حضور داشتیم، همه چیز در کمال آرامش پیش رفت و همیشه از آنجا خاطرات شیرینی دارم. ولی فوتبال حرفه‌ای است و حالا من پیراهن ذوب آهن را بر تن می‌کنم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این دیدار حساس را به دست آوریم. ما تا چند وقت پیش در رده دوم حضور داشتیم و قرار گرفتن ذوب آهن بین تیم‌های مدعی اصلا دور از دسترس نیست.

آشوری در پایان افزود: امیدوارم که با آقای ربیعی بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم. ایشان جزء فنی‌ترین مربی‌های ایران است و قطعا ما با ایشان روزهای روشنی را در پیش خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها