کد خبر : 1973377 | 26 مهر 1402 ساعت 12:50 | 31.4K بازدید | 57 دیدگاه

چرا محرومیت ناچو کم شد

داور مشهور جواب بارسلونا را داد

بارسلونا به کاهش محرومیت سه‌جلسه‌ای ناچو اعتراض دارد و مورد روبرت لواندوفسکی در فصل گذشته را برای مقایسه مطرح کرده است. ایتورالده گونزالس پاسخ بارسا را داد.

داور مشهور جواب بارسلونا را داد

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که کمیته استنیاف فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد محرومیت ناچو، کاپیتان رئال، از سه جلسه به دو جلسه کاهش یافت و به این ترتیب او مشکلی برای همراهی تیمش در ال‌کلاسیکوی 28 اکتبر (6 آبان) نخواهد داشت. موردی که خشم بارسایی‌ها را باعث شد و در رختکن تیم می‌گویند دیگر به این لطف‌ها به رئال عادت کرده‌اند. 

1934307

در بارسلونا می‌گویند که چطور محرومیت سه جلسه‌ای سال گذشته روبرت لواندوفسکی بخشیده نشد ولی ناچو با وجود خطای خشن روی بازیکن خیرونا یک جلسه محرومیتش کم شد. 

ناچو در دقایق پایانی بازی با خیرونا تکل خشنی روی پای پورتو زد و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد ولی لواندوفسکی سال گذشته در زمین اوساسونا با دو کارت زرد اخراج شد و سپس با حرکت دست، نسبت به تصمیم داور واکنشی جنجالی نشان داد.

1938090

ایتورالده گونزالس، داوری که بین سال‌های 1995 تا 2012 در سطح اول لالیگا داوری کرده و الان برای آاس و کادنا سر کارشناسی می‌کند، پاسخ اعتراض بارسلونا را اینگونه داد: «این دو مقوله جدا هستند و نباید محرومیت ناچو و لواندوفسکی را با هم مقایسه کرد. در قانون داریم که اگر بازیکنی با خطای خود باعث مصدومیت بازیکن مقابل شود، باید کارت قرمز بگیرد و بین یک تا سه جلسه نیز محروم شود. در فرجام خواهی رئال اشاره شده بود که مصدومیت بازیکن خیرونا جدی نبود تا جایی که در بازی بعدی به میدان رفت. به همین دلیل یک جلسه محرومیت ناچو کسر شد. اگر بازیکن خیرونا مدتی از میادین دور می‌ماند، شک نکنید محرومیت ناچو سه جلسه می‌ماند.»

ایتورالده ادامه داد: «در مورد لواندوفسکی با دو جریمه روبرو بودیم. یک جلسه برای دو کارت زرد و دو جلسه هم برای حرکتی که مقابل داور انجام داد. به همین دلیل فرجام خواهی بارسا رد شد و محرومیت سه جلسه‌ای او نیز عادلانه بود.» 

دیدگاه‌ها