کد خبر : 1973472 | 26 مهر 1402 ساعت 20:59 | 26.5K بازدید | 4 دیدگاه

دفاع تمام قد پرفسور كيهانى از غزال خلج

كاپيتان تيم ملى رباط پاره کرد

غزال خلج، کاپیتان تیم ملی کبدی، با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه شده است.

كاپيتان تيم ملى رباط پاره کرد

به گزارش ورزش سه، غزال خلج، كاپيتان تيم ملى كبدى و پرافتخارترين ورزشكار زن ايرانى در بازی‌هاى آسيايى كه اين عنوان را در كنار صديقه جعفرى و فريده ظريف دوست به خود اختصاص داده، دچار پارگی رباط صلیبی شد تا زانويش را به تيغ جراحى بسپارد.

سهراب كيهانى، فوق تخصص جراحى زانو كه عصر چهارشنبه كاپيتان تيم ملى كبدى زنان ايران را جراحى كرد، در گفت‌وگوى اختصاصى با ورزش سه به سوالات و شایعاتی که پیرامون زمان و شدت آسيب ديدگى غزال خلج مطرح شده است، پاسخ داد.

برخى از ملى‌پوشان و كادر اجرايى تيم ملى كبدى زنان بعد از كسب مدال برنز بازی‌های آسيايى مدعى شده بودند غزال خلج مدت‌ها قبل از اعزام به هانگژو آسيب ديده بوده و اين موضوع را از فدراسيون پنهان كرده است.

1941614

این در حالی است که كاپيتان تيم ملى كبدى كه مدال طلا، نقره و دو برنز بازی‌هاى آسيايى را در كارنامه دارد، ١٠ روز پیش از اعزام در اردویی به ميزبانى جزيره كيش برگزار شده بود، دچار كشيدگى رباط شد اما با تحمل درد شديد خود را به بازی‌هاى آسيايى رساند.

در اولين ديدار مقابل نپال رباط صليبى كاپيتان تيم ملى كاملا پاره شد اما غزال خلج با تحمل درد بسيار مقابل اين تيم، بنگلادش و چين تايپه به ميدان رفت و تنها توانايى انجام كارهاى دفاعى را داشت.

سهراب كيهانى هنگام جراحى زانوى غزال خلج تأييد كرد پارگى رباط صليبى كاپيتان تيم ملى به صورت كامل به تازگى روى داده و قديمى نيست.

پوريا تابان

دیدگاه‌ها