کد خبر : 1973569 | 27 مهر 1402 ساعت 11:39 | 18.6K بازدید | 10 دیدگاه

صورتحساب 40 هزار یورویی: جشن عجیب ستاره‌ها!

ستاره‌های تیم ملی انگلیس مانند جک گریلیش و جیمز مدیسون هزینه هنگفتی برای جشن گرفتن صعود به یورو 2024 پرداخت کردند.

صورتحساب 40 هزار یورویی: جشن عجیب ستاره‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس سه‌شنبه شب در دیداری حساس و تماشایی به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید تا صعودش به جام ملت‌های اروپای 2024 قطعی شود. 
"
بسیاری از هواداران این تیم نگران بودند که اتفاقات فینال یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی این بار هم تکرار شود اما این اتفاق رخ نداد و ستاره‌های انگلیس موفق شدند با ارائه نمایشی درخشان حریف را از سر راه بردارند و انتقام آن شکست تلخ را بگیرند. 

گرت ساوت‌گیت به حدی از عملکرد بازیکنان راضی و از کسب این پیروزی خوشحال بود که به آنها اعلام کرد به عنوان پاداش اجازه دارند یک شب به یکی از رستوران‌های خوب لندن بروند و این صعود را جشن بگیرند.

1941739

حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که بازیکنانی چون ترنت الکساندر آرنولد، جود بلینگام و لوک شاو در این جشن حضور داشتند و هزینه صورتحساب بعضی از آنها مانند گریلیش و مدیسون حتی به 40 هزار یورو هم رسیده است. 
در این میان نکته جالب غیبت هری کین در این جشن بود که ترجیح داد در کنار خانواده و نوزاد تازه متولد شده‌اش باشد که این روزها به دلیل حضورش در آلمان و بازی در ترکیب بایرن مونیخ از آنها دور افتاده است. 

دیدگاه‌ها