کد خبر : 1973590 | 27 مهر 1402 ساعت 13:46 | 5.8K بازدید | 12 دیدگاه

تعطیلات کمک کرد بازیکنان را بشناسم؛

ایگناسیو: فولاد به هوادارانش خیلی بدهکار است

سرمربی اسپانیایی فولاد می‌گوید تعطیلات لیگ برتر به او کمک کرده تا شناخت بیشتری از بازیکنانش پیدا ‌کند.

ایگناسیو: فولاد به هوادارانش خیلی بدهکار است

به گزارش "ورزش سه"، ایگناسیو مارتینز در نشست خبری پیش از دیدار فولاد و استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به جایگاه ما در جدول قبل از بازی با هوادار، مسابقه روز جمعه ما با استرس بود اما توانستیم ببریم. امیدوارم بردی که بازیکنان فولاد با زحمت و تلاشی که در زمین داشتند به دست آوردند، به آنها کمک کند تا اعتماد به نفس‌شان را به دست بیاورند و در بازی‌های آتی بیشترین تلاش‌شان را در زمین انجام بدهند.

وی افزود: باید این مورد را هم در نظر بگیریم که بازی با استقلال خوزستان در خانه است و تماشاگران نیاز دارند که ما این شادی را به آنها برگردانیم. فولاد به هواداران بدهکار است و از آنها بابت حضورشان در بازی با هوادار در تهران تشکر می‌کنیم.

مارتینز درباره تاثیر تعطیلات روی فولاد خوزستان توضیح داد: از لحاظ ورزشی تعطیلاتی که داشتیم، به ما کمک کرد بازیکنان بتوانند اطلاعاتی را که ما می‌خواهیم به آنها ارائه بدهیم، به صورت کامل دریافت کنند. در این بازه زمانی باشگاه خیلی زحمت کشید تا ما بازی‌های دوستانه‌ای را در تهران انجام بدهیم. این موضوع به من کمک کرد تا خیلی بهتر بازیکنان تیم را از نظر فنی بشناسم. با این بازه زمانی که در اختیار داشتیم، بازیکنان می‌توانند اطلاعاتی را که به آنها دادیم، به صورت کامل جذب کنند.

دیدگاه‌ها