کد خبر : 1973825 | 28 مهر 1402 ساعت 14:56 | 6.3K بازدید | 3 دیدگاه

مهدی‌خانی: بعد از مصدومیت متفاوت خواهم شد

بازیکن سابق پرسپولیس برنامه ویژه‌‌ای برای بعد از اتمام مصدومیتش تدارک دیده است.

مهدی‌خانی: بعد از مصدومیت متفاوت خواهم شد

به گزارش “ورزش سه”، مهدی مهدی‌خانی، وینگر سابق تیم‌های واراژدین کرواسی و پرسپولیس، حالا مدتی است که با مصدومیت متاتارس (شکستی استخوان کف پا) دست و پنجه نرم می‌کند و منتظر است که بعد از پایان این مصدومیت برای آینده خود تصمیم بگیرد.

این وینگر جوان در رابطه با مصدومیتش اینطور توضیح داد: مصدومیت از ناحیه استخوان کف پاست که دکترها می‌گویند مدت زمان بهبودش تقریبا دو ماه است که من یک ماه و نیم آن را گذرانده‌ام و از هفته بعد می‌توانم تمریناتم را استارت بزنم.

وینگر پیشین پرسپولیس در رابطه با چگونگی مصدومیتش گفت: مصدومیتم به این شکل بود که سال گذشته در هوادار با تمریناتی که در چمن مصنوعی انجام دادیم اتفاق افتاد. دکترها گفتند نیاز به عمل دارد که من ترجیح دادم با فیزیوتراپی ادامه بدهم و به دو بازی آخر لیگ و جام حذفی که از مسابقات مهم برای تیم ما بوده برسم و در حال حاضرم هم عمل انجام داده‌ام تا بتوانم بدون درد به تمریناتم ادامه دهم.

بازیکن سابق هوادار در رابطه با فسخ قرارداد با این تیم گفت: بعد از در پرسپولیس به هوادار پیوستم که بتوانم بیش از پیش خودم را نشان بدهم که خوب کار کردم و تیم هم نتایج خوبی گرفت. امسال هم بنا به خواست باشگاه قراردادم را تمدید کردم، اما دو هفته به آغاز لیگ با صبحتی با کادرفنی داشتم و دیدم که شرایط برای ادامه همکاری با هوادار مهیا نیست و جدا شدم.

مهدی‌خانی در پایان افزود: زمانی که اعلام شده هوادار نیازی به من ندارد فرصت مناسبی برای انتخاب تیم جدید نبود، چرا که اکثر تیم‌ها بسته شده بودند و امکان انتقال وجود نداشت. بعد از اتمام مصدومیت بهترین تصمیم را می‌گیرم و یک مهدی‌خانی متفاوت خواهید دید.

دیدگاه‌ها