کد خبر : 1973831 | 28 مهر 1402 ساعت 15:23 | 15.1K بازدید | 9 دیدگاه

مجتبی جباری و اهدای جام ماندگار در چابهار

ستاره اسبق تیم ملی و استقلال با حضور در چابهار در مراسم اختتامیه مسابقات مدارس جام قهرمانی را اهدا کرد.

مجتبی جباری و اهدای جام ماندگار در چابهار

به گزارش “ورزش سه”، مجتبی جباری که این روزها تجربه جدید مربیگری را در جزیره کیش دنبال می‌کند، با حضور در مراسم پایانی مسابقات جام مدارس، جام قهرمانی را به تیم اول این مسابقات اهدا کرد.

این مسابقات با عنوان جام مهر ماندگار در زمین چمن مجتمع آموزشی مهر دانش روستای جنگارک برگزار شد. 16 تیم از مدارس روستایی منطقه پلان شهرستان چابهار در جام مهر ماندگار حضور یافتند.

مجتبی جباری، عضو سابق تیم استقلال تهران، میهمان ویژه این رویداد بود که در مراسم اختتامیه حضور یافت و جام و جوایز برترین‌ها را اهدا کرد. 

1942116

او با ابراز خوشحالی از حضور در جمع کودکان و نوجوانان روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان، پیشنهاد کرد مسابقات آتی با برنامه‌ریزی وسیع‌تر و جلب مشارکت مدارس فوتبال شهرهای بزرگ، به عرصه‌ای برای استعدایابی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد تبدیل شود.

جام مهر ماندگار به همت مؤسسه خیریه مهر ماندگار ناصری و با یاد شهید حسین علیمرادی، خیر مدرسه‌ساز، برگزار شد. در رده نونهالان، روستای اسحاق بازار اول شد و تیم روستای گارکندی در رده نوجوانان مقام اول را کسب کرد. در رده نوجوانان، پس از روستای گارکندی، مدارس روستایی عرب‌زهی و ابونصر غرابی نشان‌های نقره و برنز مسابقات را به گردن آویختند. در رده نونهالان هم تیم‌های مدارس سیدبار و بلنگی مقام‌های دوم و سوم را به دست آورند.

1942118

سیدمجید ناصری، رئیس هئیت مدیره مؤسسه مهر ماندگار ناصری، در مراسم اختتامیه اعلام کرد برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات وزرشی در سایر رشته‌ها، برگزاری دوره‌های آموزش ارتقای دانش و مهارت مربیان ورزشی منطقه و افزودن بر کیفیت دوره‌های آتی جام مهر ماندگار آغاز شده است. ناصری با تشریح دستاوردهای فعالیت‌های خیریه اجتماع‌محور، آمادگی این مؤسسه برای به اشتراک‌گذاشتن این تجربه با سایر مؤسسات خیریه و کنشگران اجتماعی فعال در سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.

دیدگاه‌ها