کد خبر : 1974048 | 29 مهر 1402 ساعت 13:28 | 37.1K بازدید | 20 دیدگاه

یاد ایران- استرالیا زنده شد؛

حقیقی باز هم در نقش عابدزاده! (عکس)

دروازه‌بان هوادار پس از دریافت گل تساوی سعی داشت تیمش را رو به جلو هدایت کند.

حقیقی باز هم در نقش عابدزاده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی همواره تقابل‌های خاصی با جواد نکونام، کاپیتان سابق خود در تیم ملی که در جام جهانی 2014 هم‌بازی بودند، داشته و دیروز هم امیدوار بود مانع از برتری استقلال شود ولی این اتفاق نیفتاد و در دیداری نزدیک با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند.

هوادار پس از اینکه دو گل زودهنگام در دیدار مقابل استقلال زد، امید زیادی به کسب پیروزی در ورزشگاه آزادی داشت، اما سرنوشت متفاوتی برای آنها رقم خورد و در دقیقه 61 گل دوم و تساوی را با ضربه مهرداد محمدی دریافت کردند که علیرضا حقیقی، گلر سفید و بنفش پوشان برای حفظ روحیه تیمش یک کار خاطره انگیز انجام داد.

1942594
1942593

علیرضا حقیقی پس از دومین گل استقلال، به سبک احمدرضا عابدزاده در دیدار ایران و استرالیا که گل دوم را دریافت کرد و چند پشت در زمین چمن زد، همین کار را در ورزشگاه آزادی انجام داد تا یاد آن خاطره را زنده کند؛ هرچند در نهایت تیمش نتوانست از جدال با شاگردان جواد نکونام سربلند بیرون بیاید.

حقیقی دو سال قبل هم زمانی که در نساجی بود، در جدال با فولادِ جواد نکونام همین کار را در ورزشگاه حریف انجام داد که در آن مسابقه به تساوی رسیدند و مانع از برتری تیم نکونام شدند.

1942598
این تصویر از بازی هفته نُهم لیگ 21 است که علیرضا حقیقی نمایش درخشانی درون دروازه نساجی مقابل فولاد خوزستان داشت و در کنار این پشتک زدن به سبک عابدزاده، در بازی هم برای گرفتن یک امتیاز تیمش در اهواز موثر کار کرد.
1942597

دیدگاه‌ها