کد خبر : 1974096 | 30 مهر 1402 ساعت 09:21 | 17.9K بازدید | 21 دیدگاه

نساجی با 3 مدیرعامل در ازبکستان

مدیرعامل فعلی و دو مدیرعامل سابق باشگاه نساجی در سفر این تیم به ازبکستان حضور دارند.

نساجی با 3 مدیرعامل در ازبکستان

به گزارش "ورزش سه"، کاروان تیم فوتبال نساجی ایران صبح دیروز از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت ازبکستان پرواز کرد تا خود را آماده دیدار هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار نامانگان کند که در سفر این تیم مدیران باشگاه نیز بازیکنان را همراهی کردند.

در شرایطی که صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی، بخاطر بیماری در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک حضور نداشت، ایزد سیف‌الله‌پور خود را به جایگاه ویژه رسانده و در آنجا نشسته بود ولی حالا این دو نفر به همراه یک مدیرعامل سابق دیگر در سفر به ازبکستان در کنار هم دیده شدند.

1942681

صادق درودگر، مدیرعامل فعلی و جمعی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران ازجمله امیرحسین فتحی و ایزد سیف‌الله‌پور که سابقه مدیرعاملی در این باشگاه را هم دارند، در سفر تیم به ازبکستان برای دیدار با نوبهار نامانگان حضور پیدا کردند و روز گذشته در پرواز تیمشان بودند.

گفتنی است، پرواز اختصاصی کاروان تیم فوتبال نساجی ایران دقایقی قبل در شهر نامانگان ازبکستان به زمین نشست و این تیم باید دو روز دیگر مقابل تیم نوبهار قرار بگیرد و سومین بازی در لیگ قهرمانان آسیا را انجام بدهد.

دیدگاه‌ها