کد خبر : 1974222 | 30 مهر 1402 ساعت 05:59 | 18K بازدید | 7 دیدگاه

ازبک‌ها در استقبال از نساجی رقصیدند!

تیم فوتبال نساجی مازندران در میان استقبال قابل توجه ازبکستانی‌ها وارد این کشور شد.

ازبک‌ها در استقبال از نساجی رقصیدند!

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب هفته سوم طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری بار دیگر از سر گرفته می‌شود و در این بین سه نماینده فوتبال ایران هم بار دیگر به میدان خواهند رفت.
پرسپولیس در تهران میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود و در ازبکستان هم نساجی و سپاهان به ترتیب با نوبهار و آلمالیق بازی می‌کنند.
عصر روز گذشته اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران با پرواز چارتر راهی ازبکستان شدند و نکته جالب توجه استقبال گرم ازبکستانی‌ها از مهدی رحمتی و شاگردانش در بدو ورود به این کشور بود.
به هر حال ایران و ازبکستان ریشه‌های فرهنگی مشترکی دارند و سال‌ها پس از جدایی این کشور از ایران بزرگ، همچنان در سمرقند و بخارا مردم با زبان فاسی صحبت می‌کنند.
ازبک‌ها به گرمی از نساجی در ورود به کشورشان استقبال کردند و اعضای باشگاه نوبهارنامانگان و جمعی از طرفداران این تیم با اهدای گل و شیرینی‌های سنتی و نمایش رقص محلی در فرودگاه این شهر به مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان نساجی خوش آمد گفتند.

1943003

نساجی در دو بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا در نخستین گام در بازی بیرون از خانه با نتیجه ۲ بر صفر میزبانش، مومبای سیتی هند را شکست داد و در بازی خانگی در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه  ۳برصفر، مغلوب تیم الهلال عربستان شد.
تا پایان هفته دوم مسابقات در گروه D آسیا تیم‌های الهلال عربستان و نوبهارنامانگان ازبکستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل اول و دوم جدول هستند. تیم نساجی با یک پیروزی و یک شکست با ۳ امتیاز سوم و مومبای سیتی هند بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.

دیدگاه‌ها