کد خبر : 1974269 | 30 مهر 1402 ساعت 10:48 | 15.1K بازدید | 42 دیدگاه

دفاع جانانه رییس کمیته المپیک از رییس کشتی:

ای کاش 20 تا علیرضا دبیر داشتیم!

رییس کمیته ملی المپیک در واکنش به برخی انتقادات دفاع جانانه‌ای از عملکرد فدراسیون کشتی داشت.

ای کاش 20 تا علیرضا دبیر داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک که طی روزهای حضورش در هانگژو، محل بازی های آسیایی 2022 حضور پررنگی در سالن ها نداشت، امروز در نشستی با خبرنگاران اعزامی به این رویداد حاضر شد.
رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص غیبت مسئولان ورزش کشور در برخی رشته‌های ورزشی و اینکه برخی روسای فدراسیون‌ها گفتند کاش مثل دبیر دعوا می‌کردیم که مسئولین برای دیدن مسابقات ما می‌آمدند، گفت: "من از زاویه دیگر نگاه می‌کنم و می‌گویم کاش بقیه فدراسیون‌ها مثل دبیر کار می‌کردند. دبیر در میدان است و خوب ظاهر شده است. ما در این مدت با او دعوا کردیم ولی او با ما دعوا نکرده است. کشتی در بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا ۱۲ نماینده داشت و ۵ طلا و ۳ برنز گرفت. در این دوره همان تعداد ورزشکار را داشت اما ۵ طلا، ۴ نقره و یک برنز گرفت. دستشان درد نکند اینکه در راستای نتیجه گرفتن دعوا کند مشکلی ندارد. نتیجه کشتی درخشان بوده است. تا امروز من با کسی شام نخوردم و به این سادگی‌ها هم نخواهیم خورد. کاش بقیه روسا مثل دبیر حرکت کنند، کاش ۲۰ رئیس فدراسیون مثل دبیر داشتیم تا در المپیک موفق شویم."

وی در خصوص برخورد با فدراسیون‌هایی که در بازی‌های آسیایی نتیجه نگرفتند، گفت: "ابتدا بگویم که بودجه فدراسیون‌ها صد درصد رشد داشته که در مدت ۳۰- ۴۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است. من بخش مثبت را نگاه می‌کنم و فدراسیونی که موفق بوده را تشویق می‌کنیم و این فدراسیون‌ها بودجه بیشتری می‌گیرند و آنکه شعار داده از نظر مالی تنبیه می‌شود. فدراسیونی که خوب کار کرده باید حمایت مالی خوبی را دریافت کند."

دیدگاه‌ها