کد خبر : 1974321 | 30 مهر 1402 ساعت 14:30 | 29.7K بازدید | 17 دیدگاه

خمیازه‌های سعید قبل از ۱۰۰ دقیقه هیجان (عکس)

تراکتوری‌ها بعد از چهار برد متوالی و با وجود حملات زیاد شکست غیرمنتظره‌ای مقابل شمس‌آذر متحمل شدند.

خمیازه‌های سعید قبل از ۱۰۰ دقیقه هیجان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که بعد از شکست مقابل پرسپولیس و پیروزی مقابل مس رفسنجان تبریز، سه بازی بعدی خود در لیگ برتر را در خارج از خانه برگزار کرده بود، روز گذشته در بازگشت به خانه متحمل شکستی غیرمنتظره شد.

این تیم که هر چهار بازی قبلی‌اش را برده بود، روز گذشته در دیداری هیجان‌انگیز و ۱۰۰ دقیقه‌ای، با نتیجه سه بر دو مغلوب مهمانش شمس آذر قزوین شد. از دست رفتن 3 امتیاز خانگی روز گذشته موجب شد تا تراکتوری ها شانس رسیدن به استقلال و پرسپولیس را از دست داده و با یک بازی بیشتر و سه امتیاز کمتر از آنها در رده سوم قرار بگیرد.

1943168
1943169
1943170
1943171

سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم فوتبال تراکتور ساعتی پیش از شروع بازی و زمانی که دو تیم وارد ورزشگاه یادگار امام تبریز شده و آماده گرم بودند، در حالتی جالب دیده شد که می‌تواند نشان از فشار کاری و خواب ناکافی او باشد.

خمیازه‌های مظفری‌زاده پیش از دیداری که تراکتور در حضور هوادارانش شکست خورد، به سرابی غیرمنتظره ختم شد. او با خمیازه به زمینی خیره شده بود که انتظار کسب سه امتیاز توسط سرخ پوشان در آن می‌رفت، نه شگفتی‌سازی تیم تازه وارد شمس‌آذر؛ اما رویای مدیر تراکتوری‌ها در عصر روز شنبه در نهایت به سراب تبدیل شد و سه امتیاز خانگی پرید.

عکس: مهرداد نوع‌بشر

دیدگاه‌ها