کد خبر : 1974335 | 30 مهر 1402 ساعت 15:45 | 29.1K بازدید | 44 دیدگاه

انتقاد بازیکن سابق سویا

وینیسیوس جایزه صلح نوبل هم می‌خواهد!

بازیکن سابق سویا به تندی از وینیسیوس انتقاد کرد و گفت که هر اندازه توهین ها به او قابل توجیه نیستند، خودش نیز باعث تحریک هواداران تیم‌های مقابل می‌شود.

وینیسیوس جایزه صلح نوبل هم می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رامیرو پرز، معروف به آنتونیتو، پس از دیدار سویا و رئال مادرید (1-1) از تلویزیون رسمی سویا علیه وینیسیوس حرف زد. در دیداری که وینیسیوس بار دیگر مورد شعارهای نژادپرستانه قرار گرفت و بازی را پرتنش و ناآرام به پایان رساند.

1943183

آنتونیتو در مورد وینی گفت: «اجازه دهید تا دلشان می خواهد از وینیسیوس صحبت کنند اما اتفاقات امروز مایه تاسف است. ما نباید جایزه صلح نوبل را به او بدهیم. آیا وینیسیوس در اینجا برای انجام هر کاری آزاد است؟ او توهین شنید اما ما نیز نباید رضایت دهیم او هر کاری دلش خواست انجام دهد. رئال مادرید نیز اشتباه می‌کند اگر بخواهد از بازیکنش به هر نحوی حمایت و محافظت کند.»

1943184

آنتونیتو ادامه داد: «درست است که توهین ها به او هیچ توجیهی ندارد و قابل سرزنش هستند، اما نباید جایزه صلح را نیز به او بدهیم. او هم شرارت‌های خودش را دارد، نه؟ او هم هواداران مقابل را تحریک می‌کند و به سکوها نگاه می‌کند و... نمی توان چشم‌ها را به روی این حرکات وینیسیوس بست.»

دیدگاه‌ها