کد خبر : 1974420 | 30 مهر 1402 ساعت 22:15 | 9.8K بازدید | 10 دیدگاه

حساب ویژه مورایس روی زکی‌پور (عکس)

سرمربی سپاهان امیدوار است مدافع چپ تیمش مثل دیدارهای لیگ برتر در آسیا هم بدرخشد.

حساب ویژه مورایس روی زکی‌پور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور یکی از مهره‌های سپاهان است که تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را همراه با استقلال دارد و امسال هم همراه با طلایی پوشان اصفهان در این رقابت‌ها یک بازی انجام داد که احتمالا فردا شب هم در جمع نفرات اصلی برابر آلمالیق ازبکستان دیده شود.

زکی‌پور که در تمام 5 بازی این فصل لیگ برتر برای سپاهان به میدان رفته و در دو دیدار اخیرشان مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان توانسته پاس گل بدهد و شرایط خوب خود را به نمایش بگذارد، امیدوار است فردا شب هم در مسابقه آسیایی برابر آلمالیق ازبکستان بدرخشد و باز هم تیمش را در گلزنی کمک کند.

این مدافع چپ که دومین سال حضورش در سپاهان را پشت سر می‌گذارد، با بازی‌های کم‌اشتباه و مطمئن خود کاری کرد تا ژوزه مورایس روی او حساب ویژه‌ای باز کند و البته در کنار نمایش مستحکم در خط دفاعی، در بخش هجومی نیز همواره خطرناک بوده و می‌تواند در دیدار آسیایی برابر آلمالیق هم در حملات به طلایی پوشان کمک کند.

1943373

زکی‌پور طی چهار فصل پیاپی از سال 2017 تا 2020 در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان رفت و حالا دوباره با سپاهان به این رقابت‌ها بازگشته و اکنون همراه تیمش در ازبکستان حضور دارد تا فردا شب مقابل آلمالیق قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها