کد خبر : 1974533 | 01 آبان 1402 ساعت 12:06 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

حمزه زرینی: اعصاب ما را به هم ریختی آقای داور!

کاپیتان تیم والیبال چادرملو اردکان از قضاوت دیدار این تیم مقابل پیکان انتقاد کرد.

حمزه زرینی: اعصاب ما را به هم ریختی آقای داور!

به گزارش "ورزش سه"، حمزه زرینی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل پیکان درهفته اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شروع لیگ است و تیم‌های قوی و ضعیف را نمی‌توان به خوبی تشخیص داد. هر تیمی که بهتر در شرایط مسابقه قرار بگیرند می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

او ادامه داد: در بازی مقابل پیکان داور با تصمیم‌هایش اعصاب ما را بهم ریخت، اما تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و در مسابقه با پیکان نتیجه زحماتمان را گرفتیم. تیم پیکان هم بازیکنان جوان زیادی دارد و قطعاً در ادامه راه بهتر خواهد شد.

زرینی افزود: شانس آوردیم که در هفته اول با پیکان بازی کردیم. حدود 70-80 درصد از شاکله تیم پیکان تغییر کرده است و شانس آوردیم که در هفته اول با آن‌ها روبرو شدیم.

کاپیتان تیم والیبال چادرملو خاطرنشان کرد: تیممان انگیزه زیادی داشت، چون با پیکان که پرافتخارترین تیم ایران است بازی داشتیم. طبق آنالیز پیش رفتیم و در روز خوبمان توانستیم به پیروزی هم دست یابیم. همان‌طور که ما اشتباه می‌کنیم ممکن است داوران هم اشتباه کنند، اما در امتیازهای بالای 20 هر اشتباه می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. در مجموع خدا را شکر بازی اول را بردیم، اما می‌دانیم که راهی طولانی در پیش داریم و ممکن است ببریم یا بازیم، اما بهتر تمرین می‌کنیم که نتایج بهتری بگیریم.

دیدگاه‌ها