کد خبر : 1974747 | 01 آبان 1402 ساعت 23:53 | 25.4K بازدید | 3 دیدگاه

با محرومیت تونالی: نیوکسل دست به دامن پپ می‌‌شود

نیوکسل یونایتد پس از افشا شدن شرط‌بندی‌ ساندرو تونالی و محرومیتش، به دنبال یک جایگزین موقت است و برای این پست، چشم به کالوین فیلیپس، هافبک سیتی دارد.

با محرومیت تونالی: نیوکسل دست به دامن پپ می‌‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس خبرهای ابتدای فصل، انتظار می‌رفت که باشگاه نیوکسل یک ژانویه آروم و بی‌سر و صدا را پشت سر بگذارد و حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات نداشته باشد.

این برنامه با افشای شرط‌بندی‌ ساندرو تونالی، ستاره خط هافبک این تیم، به هم خورد و حالا طبق گفته منابع انگلیسی و نزدیک به باشگاه، با توجه به محرومیت هافبک ایتالیایی، آنها قصد دارند بازیکنی را به طور قرضی جذب کنند تا جای تونالی را به طور موقت پر کند.

1943982

تیم ادی هاو در صورت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و فشرده بودن مسابقات لیگ برتر، بازی‌های فشرده‌‌ای در پیش خواهد داشت و با توجه به در دسترس نبودن هافبک ایتالیایی، نیازمند یک بازیکن اضافه است.

گزینه مدنظر آنها برای این پست، کالوین فیلیپس، بازیکن نیمکت‌نشین منچستر سیتی است. انتقالی که اگر سیتی مایل به انجام آن باشد، می‌تواند برای هر سه طرف مفید باشد.

1943983

نیوکسل به شدت به او نیاز دارد و او نیز قطعا می‌تواند به راحتی فرصت بازی برای آنها را به دست بیاورد، فرصتی که در منچستر سیتی به دست نیاورد و نتوانست نظر پپ گواردیولا را به خود جلب کند. با این حال با توجه به کمبود بازیکن سیتی در آن پست، ممکن است کار نیوکسل برای جذب ستاره سه‌شیرها سخت باشد‌.

یک انتقال قرضی تا پایان فصل، هم به نیوکسل کمک خواهد کرد، هم کالوین فیلیپس که می‌تواند جایگاه خود را در تیم ملی انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ حفظ کند.

دیدگاه‌ها