کد خبر : 1974950 | 02 آبان 1402 ساعت 19:53 | 30.9K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: سرمربی پرتغالی تا 2026 در لیگ برتر

قرارداد مارکو سیلوا با فولام تا سال 2026 تمدید شد.

رسمی: سرمربی پرتغالی تا 2026 در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، مارکو سیلوا قرارداد جدیدی با فولام امضا کرد تا او تا سال 2026 در این باشگاه بماند.

سیلوا در ماه آگوست تایید کرد که علیرغم دریافت پیشنهادی بزرگ، شانس حضور در لیگ عربستان را رد کرد و تمایل داشت در لیگ برتر انگلیس به فعالیت خود ادامه بدهد.

قرارداد این مربی 46 ساله قرار بود تابستان آینده به پایان برسد. سیلوا گفت: "واقعاً از امضای قرارداد جدید خوشحالم زیرا این موضوعی بود که مدتی در مورد آن صحبت می‌کردیم. زمانی که هر دو طرف خوشحال باشند و بخواهند با هم کار کنند، همیشه نشانه خوبی است. احساس می‌کنم که کار هنوز تمام نشده، ما دو فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشته‌ایم و هدف به وضوح حفظ این باشگاه در لیگ برتر است."

1944324

او در ادامه صحبت‌هایش درباره تمدید قرارداد گفت: "این برای آینده این باشگاه کلیدی است و ما سخت تلاش می‌کنیم تا به آن برسیم. احساس اعتماد و حمایت مالکان مهم است. رابطه من با آن‌ها و در کل با باشگاه فولام در این تصمیم و موفقیت دو فصل اخیر، بسیار مهم بوده است. تعهد و جاه‌طلبی که این بازیکنان از روز اول نشان داده‌اند، کلید دستاوردهای ما بوده است. این موضوع همیشه همراه با حمایت بی‌قید و شرط هواداران ما ادامه خواهد داشت. بیایید با هم به این سفر طولانی ادامه دهیم."

سیلوا در سال 2021 به فولام پیوست و این باشگاه را در اولین فصل هدایتش به لیگ برتر رساند. او فصل گذشته در رده دهم لیگ برتر قرار گرفت. فولام در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و یکشنبه در بازی خارج از خانه به مصاف برایتون می‌رود.

دیدگاه‌ها