کد خبر : 1975021 | 03 آبان 1402 ساعت 04:08 | 4.2K بازدید | 4 دیدگاه

ذوب‌آهن و دست‌های خالی در خط دفاعی

نقشه‌های ربیعی برای ترمیم یک پست خاص

کمبود مدافع میانی تخصصی در اسکواد ذوب آهن، یکی از عوامل شکست این تیم در دیدار برابر مس رفسنجان بود.

نقشه‌های ربیعی برای ترمیم یک پست خاص

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن که در این فصل نتایج رضایت بخشی را کسب کرده و حتی در صورت پیروزی برابر مس می‌توانست به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند، در خط دفاعی با دردسرهایی مواجه شده است.

جدایی آرمان قاسمی، اكوان و حامد نورمحمدی از جمع سبزپوشان اصفهانی و جذب آرش قادری و شایان مصلح و حافظ قریشی و نادر محمدی، برنامه ربیعی در فصل جاری بود.

اما آسیب دیدگی قادری در همان شروع فصل، بدترین خبر برای سبزپوشان اصفهان بود، بازیكنی كه سرمربی تیم در فاز تدافعی خیلی بر روی او حساب باز كرده بود.

اما مشکلات ربیعی برای بازی‌های ذوب تنها به مصدومیت قادری خلاصه نمی‌شود و غیبت نادر محمدی محروم نیز سبب شد تا با تغییر پست بازیكن جوان و محصول جدید ذوب آهن یعنی دانیال ایری، از این بازیكن در خط دفاع استفاده شود.

با وجود تلاش‌های این بازیکن جوان برای نشان دادن توانایی‌هایش در زمین مسابقه، اما به هر حال نبود بازیكن تخصصی در پست مدافع میانی در دیدار ذوب آهن مقابل مس رفسنجان به ضرر تیم ربیعی تمام شد و آنها بازی را در خانه واگذار کردند.

ذوب آهن كه با تغییرات صورت گرفته در فاز هجومی پرقدرت‌تر از قبل ظاهر شده، به نظر می‌رسد بتواند با خرید بازیكن جدید در نیم فصل، فاز دفاعی و به خصوص پست مدافع میانی خود را نیز ترمیم كند تا تیم ربیعی از این نقطه ضعف نیز رهایی یابد.

دیدگاه‌ها