کد خبر : 1975040 | 03 آبان 1402 ساعت 00:21 | 29.9K بازدید | 43 دیدگاه

باورنکردنی: مگوایر ستاره یونایتد شده است! (عکس)

هری مگوایر توانست با گلزنی برابر کپنهاگن درخشش این روزهایش را ادامه دهد.

باورنکردنی: مگوایر ستاره یونایتد شده است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هیچکس در پیش‌فصل و زمانی که هری مگوایر به بازیکنی طردشده تبدیل شده بود، باور نمی‌کرد که این بازیکن در همین فصل آنها را در لیگ قهرمانان اروپا نجات دهد و به امید هواداران منچستر یونایتد برای بازی مهم پیش رو مقابل منچستر سیتی، رقیب قدرتمند همشهری تبدیل شود.

اما این فوتبال است و هیچ اتفاقی غیرممکن نیست. مگوایری که به گفته برخی رسانه‌ها دیگر امکان نداشت به ترکیب شیاطین سرخ بازگردد، حالا ستاره این تیم است و بازی پشت بازی می‌درخشد.

او در بازی قبلی تیم اریک تن هاخ برابر شفیلد یونایتد، نمایشی چشم‌گیر در دفاع داشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، اما این پایان بازگشت پرغرور این بازیکن نبود و او در بازی امشب هم شایستگی‌اش برای حضور در ترکیب یونایتد را اثبات کرد.

1944514

در دقیقه ۷۲ بازی یونایتد-کپنهاگن و در حالی که مهمان به خوبی دفاع می‌کرد، یک سانتر از کریستین اریکسن در سمت راست و ضربه سر مگوایر منچستر را به برتری رساند. داور گل را لحظاتی چک کرد تا از سالم بودن آن مطمئن شود زیرا تصور می‌شد گلزن یونایتد در آفساید قرار داشته است اما درنهایت گل تایید شد و امیدهای آنها برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را افزایش داد.

1944515
1944513

دیدگاه‌ها