کد خبر : 1975059 | 03 آبان 1402 ساعت 01:10 | 38.6K بازدید | 15 دیدگاه

رستگاری در الدترافورد: اونانا محبوب شد (عکس)

امشب و در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، آندره اونانا با سیو پنالتی کپنهاگن در دقیقه ۹۷، سه امتیاز منچستر یونایتد را حفظ کرد.

رستگاری در الدترافورد: اونانا محبوب شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این روزها را بازیکنانی که نزد هواداران محبوب نبودند و همیشه مورد انتقاد قرار می‌گرفتند، به دوش کشیده‌اند.

در بازی برابر برنتفورد، اسکات مک‌تامینی، هافبکی که به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شده بود، توانست در حضور ۳ دقیقه‌ایش، دو گل به ثمر برساند و بازی باخته شیاطین سرخ را به برد تبدیل کند. یکی از این گل‌ها با پاس هری مگوایر، مدافع بازیکن منفور یونایتدی‌ها زده شد.

1944561

بازی بعدی تیم اریک تن‌هاخ برابر شفیلد یونایتد بود و این بار مگوایر با درخشش خیره‌کننده در دفاع، توانست به پیروزی تیمش کمک شایانی کند و بهترین بازیکن زمین شود.

1944562

امشب و در بازی بسیار حساس یونایتد مقابل کپنهاگن شاهد اوج درخشش بازیکن مغضوب هواداران این تیم بودیم. ابتدا در دقیقه ۷۲ مگوایر گل اول منچستر را زد و آنها را پیش انداخت. او در دفاع نیز عملکرد خوبی داشت و اعتماد اریک تن‌هاخ به خودش را بیشتر کرد.

ویدئو: 314533

در ثانیه‌های پایانی بازی مک‌تامینی به دلیل بازی خطرناک، مرتکب خطای پنالتی شد و جردن لارسن پشت ضربه قرار گرفت تا بازی را مساوی کند.

1944563

در ادامه اتفاقی افتاد که کمتر کسی انتظارش را داشت؛ آندره اونانا با واکنشی زیبا توپ را دفع کرد و به بیرون فرستاد و منچستر یونایتد را نجات داد. بازیکنان بلافاصله به سمت او هجوم آوردند و او را در آغوش گرفتند.

1944565
1944564

بازی با این گل مگوایر و سیو پنالتی اونانا با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا شاگردان تن‌هاخ با روحیه‌ای عالی به استقبال دیدار حساس برابر منچستر سیتی بروند.

دیدگاه‌ها