کد خبر : 1975065 | 03 آبان 1402 ساعت 08:55 | 61.3K بازدید | 18 دیدگاه

فروزان با پرسپولیس سرحال شد! (عکس)

دروازه‌بان گل‌گهر پس از دیدار با پرسپولیس دوباره در تمرینات تیمش با انگیزه دیده می‌شود.

فروزان با پرسپولیس سرحال شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در دو مسابقه اخیر لیگ برتر مقابل ملوان انزلی و پرسپولیس با محسن فروزان به زمین آمده و این دروازه‌بان که سومین سال حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، توانسته جایگاهش را به دست بیاورد و بعید نیست دوباره مورد اعتماد مارینوس اوزونیدیس قرار بگیرد.

محسن فروزان که طی دو فصل اخیر لیگ برتر زیر نظر امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر به میدان رفته و شرایط خوبی را سپری کرده بود، در دو دیدار گذشته با نظر سرمربی یونانی فرصت خودنمایی به دست آورده که توانست مقابل پرسپولیس هم نمایش مطمئنی با وجود دریافت یک گل داشته باشد و همین عملکرد ممکن است کاری کند تا در بازی آینده برابر هوادار به کار گرفته شود.

1944574

این دروازه‌بان که پس از تجربه حضور در استقلال و فولاد به گل‌گهر آمد و در نخستین سال حضورش در این تیم 13 کلین‌شیت در 26 بازی داشت، امید زیادی دارد دوباره فصل خوبی را در جمع سیرجانی‌ها داشته باشد و بتواند در صورت فرصت دوباره مقابل تیم هوادار دروازه خود را بسته نگه دارد.

گل‌گهر سیرجان شنبه هفته آینده پس از مدت‌ها تعطیلی دوباره در لیگ برتر یک مسابقه انجام می‌دهد و مقابل هوادار تهران قرار می‌گیرد که فروزان بخاطر آمادگی بالا در تمرینات احتمالا شانس بازی پیدا کند.

دیدگاه‌ها