کد خبر : 1975071 | 03 آبان 1402 ساعت 07:40 | 12.8K بازدید | 21 دیدگاه

شرافتمندانه بازی کردیم و بدشانسی آوردیم؛

کمترین حق هوادار گرفتن امتیاز از استقلال بود

صائب محبی می‌گوید خیلی دوست داشت گلش به استقلال همراه با امتیاز برای هوادار باشد.

کمترین حق هوادار گرفتن امتیاز از استقلال بود

به گزارش "ورزش سه"، صائب محبی، مدافع وسط هوادار در بازی استقلال موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند و ورزشگاه آزادی را در شوک فرو ببرد. او که در اولین بازی فیکس این فصلش این گل مهم را به ثمر رساند دوست داشت گلش با امتیاز گرفتن تیمش همراه شود.

صائب محبی در مورد بازی با استقلال گفت: خب همان طور که می‌دانید فصل قبل حاشیه زیادی برای ما پس از شکست برابر استقلال ایجاد شد و ما تحت فشار فراوان روحی و روانی قرار گرفتیم و با توجه به آن موضوع خیلی تمرکز کردیم برای این بازی و واقعا خواستیم شرافت را معنا کنیم و فکر می‌کنم کمترین حق ما از بازی با استقلال گرفتن امتیاز بود، بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به دو گل هم رسیدیم ولی اتفاقاتی که افتاد و پنالتی و تعویض‌های اجباری تیم با توجه به مصدومیت بچه‌ها، روند خوب تیم‌‌مان را گرفت و این مسئله باعث از دست دادن تمرکزمان شد. دقایق آخر هم که گل خوردیم و سه امتیاز را خیلی تلخ از دست دادیم.

1944585

او در مورد آمار دفاعی استقلال و گلزنی‌اش گفت: استقلال تا قبل از بازی با ما یک گل خورده داشت. از آرایش و دفاع خیلی قوی استقلال هم نمی‌توان چشم‌پوشی کرد ولی خب ما توانستیم با ضربات ایستگاهی به این تیم ضربه بزنیم. این تیم در نبردهای هجومی و ضربات کاشته خیلی قوی بود. از آن طرف هم ما نقطه ضعفش را با توجه به توصیه‌های کادر فنی پیدا کردیم و روی ارسال خوب قائم و سر خوب فریبرز و جایگیری خوبم توانستم توپ را وارد دروازه کنم. توپی که وارد دروازه می‌شود زحمت تمام بجه‌ها بوده. است اما خدا را شکر می‌کنم که این قرعه به نام من افتاد‌.

محبی ادامه داد: این اولین بازی فیکس من بود در فصل جاری و خدا رو شکر شانس بازی در چنین دیداری را پیدا کردم و فکر می‌کنم کادر فنی از عملکردم رضایت داشتند اما طبیعی است که همه ما از باخت به استقلال در حالی که دو گل هم پیش افتاده بودیم ناراحتیم و شما من را می‌شناسید، در این سال‌ها به دور از حواشی فقط روی کار خودم تمرکز کرده‌ام و همواره به نظرات کادر فنی احترام گذاشته‌ام و فقط تمرینات خودم را انجام می‌دهم. از آقای فکری ممنونم که در این بازی به من اعتماد کردند و من دوست داشتم هرطور که شده جواب این اعتماد را بدهم.

مدافع هوادار اضافه کرد: چندین سال است که در تیم حضور دارم و سال‌های قبل بیشترین نجات دروازه را داشتم. سال قبل توانستم گل و پاس گل ۳ امتیازی داشته باشم. امسال هم که آقای فکری به من اعتماد کردند. گل زدیم و دقایقی هم خوشحال بودیم ولی خیلی خوب می‌شد اگر این گل با امتیاز می‌بود‌.

1944587

او در مورد وصعیت روحی تیم هوادار بیان کرد: ما شرایط روحی خیلی خوبی داریم. بازیکنان زیادی به تیم ما اضافه شدند. تغییرات زیادی صورت گرفته است و به زمان احتیاج داریم، هرسال این مشکل را داشتیم که چند هفته اول نتایج دلخواه را کسب نمی‌کردیم و کم‌کم موتورمان راه افتاد و شروع به امتیازگیری کردیم و نتایج بسیار خوبی برای تیم و باشگاه رقم زدیم. به نظرم سیاست صبر و حمایت در این باشگاه چندین سال است که حرف اول را می‌زند و جواب داده و این موضوع همه تیم را متحدتر می‌کند و ما هرسال نشان دادیم که رفته‌رفته بهتر می‌شویم و الان هم احساس می‌کنم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و قطعا در ادامه به امید خدا، تلاش بچه‌ها و کادر فنی و حمایت باشگاه تیم ما که واقعا مثل یک خانواده است به شرایط خوب جدول برمی‌گردد.

او در پایان گفت: تشکر می‌کنم از آقای رحیمی مدیرعامل‌ جوان و فوتبالی‌مان که مانند برادر در کنارمان حضور دارند، از آقای اسماعیلی عزیز به عنوان عضو هیئت مدیره و آقایان میری و قنبرنیا که بزرگوارانه و بدون چشم داشتی از باشگاه پشتیبانی می‌کنند تشکر میکنم و سعی می‌کنیم انشالله در پایان فصل زحمات‌شان را با قرار گرفتن در یک رتبه آبرومند تا حدودی جبران کنیم.

دیدگاه‌ها