کد خبر : 1975147 | 03 آبان 1402 ساعت 13:12 | 27.2K بازدید | 22 دیدگاه

شهاب در نقش متفاوت، پاس گل بده، بلاک کن!

در حالی که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند با روشن شدن موتور گلزنی شهاب زاهدی او در سومین بازی متوالی موفق به گلزنی شود اما سرخ‌ها دوباره با گلزنی بازیکنی غیر از مهاجمان‌شان برنده شدند.

شهاب در نقش متفاوت، پاس گل بده، بلاک کن!

به گزارش ورزش سه بعد از چهارگلی که شهاب زاهدی در دو دیدار لیگ برتری مقابل گل گهر سیرجان و پیمان به ثمر رساند همه منتظر درخشش و گلزنی شهاب زاهدی مقابل استقلال تاجیکستان در یک بازی آسیایی بودند.
زاهدی که مقابل النصر عملکردی پرانتقاد داشت مقابل الدحیل تا حدودی روی تک گل بازی تاثیر داشت و در دیدار سوم مقابل نماینده تاجیکستان دنبال اولین گل آسیایی‌اش می‌گشت که در این راه عاجز بود.

آمار بازی شهاب زاهدی نشان میدهد او بیشتر مدافع موفقی بوده تا یک مهاجم هر چند گل دوم پرسپولیس روی پاس خلاقانه‌ این بازیکن به دست آمد و علی رغم گل نزدن، هیچ کس از این مهاجم ناراضی نیست.

آمار ثبت شده از بازی شهاب زاهدی در این مسابه نشان می‌دهد او 19 پاس داده که یکی بلند و 18 تا کوتاه بوده. به صورت کلی 557.9 درصد این پاس‌ها دقیق بوده اما دقت پاس‌هایش در نیمه زمین حریف  به 53.8 درصد رسیده است.
زاهدی در این مسابقه دوئل برنده نداشته و چهار دوئل را باخته است. او در این مسابقه یک شوت به چارچوب و یک خلق موقعیت داشته که همان یک پاس گلش بوده است. همچنین دو شوت او بلاک شده اما خودش هم در امور دفاعی دو شوت حریف را بلاک کرده است. شهاب در این بازی نه سانتر کرده نه تکل زده و نه در آفساید قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها