کد خبر : 1975266 | 03 آبان 1402 ساعت 22:10 | 18.6K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره اسپانیایی دیگر نمی‌خواهد اسم روبیالس را بشنود!

اولگا کارمونا، ستاره تیم ملی زنان اسپانیا، می‌گوید جنی هرموسو، هم‌بازی او در تیم ملی، می‌خواهد از رسوایی ماجرای اتفاقات با لوئیس روبیالس فاصله بگیرد و به تمرین برای المپیک بپردازد.

ستاره اسپانیایی دیگر نمی‌خواهد اسم روبیالس را بشنود!

به گزارش "ورزش سه"، روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل حرکت غیراخلاقی با هرموسو پس از پیروزی 1-0 مقابل انگلیس در جریان قهرمانی ماه آگوست مورد انتقاد قرار گرفت و سرانجام در ماه سپتامبر استعفا داد، زیرا فشارها بر او برای کناره‌گیری افزایش یافته بود و هرموسو از او شکایت کرد. مربی جدید مونتسه تومه که جانشین خورخه ویلدا شده بود، پس از جام جهانی او را از لیست تیم اصلی حذف کرد، زیرا می‌خواست از این بازیکن 33 ساله محافظت کند. اما، او یک بار دیگر به جمع تیم ملی بازگشته است. اکنون، کارمونا که گل پیروزی را در فینال جام جهانی به ثمر رساند، می‌گوید که تیم می‌خواهد روی سکوی المپیک 2024 پاریس تمرکز کند.

1944971

کارمونا گفت: "ابهامات زیادی وجود داشت. لحظات حساس و پرتنشی بود اما ما در حال بازگشت به حالت عادی هستیم. از همه می‌خواهم از این به بعد کمی بیشتر درباره فوتبال صحبت کنند. ما خوشحالیم و می‌خواهیم این را در زمین نشان دهیم. جنی خوشحال است. در آخرین اردوی تمرینی خیلی به او سخت گذشت. اکنون گروه خوشحال است و می‌خواهد از ماجرا عبور کند. تمرکز همه ما روی ساختن تیم برای بازی‌های المپیک است."

به نظر می‌رسد این پایان فصل دیگری از یک دوره پر فراز و نشیب در فوتبال اسپانیا باشد. ماه گذشته، پس از اینکه اتحادیه فوتبال اسپانیا اعلام کرد تغییرات بزرگی در ساختار خود ایجاد خواهد کرد و بر سر حداقل دستمزد به توافق رسید، تیم زنان با پایان دادن به تحریم خود موافقت کرد. با بازگشت هرموسو به تیم، آنها می‌توانند دوباره روی مسائل داخل زمین تمرکز کنند.

دیدگاه‌ها