کد خبر : 1975322 | 04 آبان 1402 ساعت 03:14 | 27.6K بازدید | 17 دیدگاه

شرط مهم برای کاپیتان: خوب بازی نکنی تمدید نمی‌کنیم

مدیران بایرن مونیخ در صورتی حاضر به تمدید قرارداد مانوئل نویر هستند که او بار دیگر به اوج آمادگی برگردد.

شرط مهم برای کاپیتان: خوب بازی نکنی تمدید نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، نویر پس از مصدومیت شدید سال گذشته و رفتن زیر تیغ جراحان هنوز به اوج آمادگی برنگشته، اما انتظار می‌رود که هفته آینده بار دیگر به ترکیب بایرن مونیخ برگردد.

مدیران و کادر فنی بایرن انتظار داشتند که او بتواند تیمش را از ابتدای شروع تمرینات پیش فصل همراهی کند، اما این اتفاق رخ نداد و مصدومیت او بسیار بیشتر از مدت زمان مورد انتظار به طول انجامید.

گفته شده که این بازیکن می‌تواند بایرن را در بازی هفته آینده برابر دارمشتات همراهی کند، اما مشخص نیست که میزان آمادگی او در چه حد خواهد بود و او چقدر با دوران اوج فاصله گرفته است.

1870487

قرارداد این ستاره آلمانی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و حالا بحث امضای قرارداد جدید با او و شرایط دو طرف برای ادامه همکاری هم مطرح شده است.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده که نویر هیچ عجله‌ای برای امضای قرارداد جدید با بایرن ندارد و در حال حاضر تمام تمرکزش و قصدش بر این است که بتواند در بهترین شرایط ممکن بار دیگر به میادین برگردد و آماده رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ شود.

مدیران بایرن هم به او اعلام کرده‌اند که اگر بازگشتش با مشکل خاصی مواجه نشود و همه چیز خوب پیش برود، حاضر به ارائه پیشنهاد برای تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر هستند و در غیر این صورت خبری از امضای قرارداد جدید نیست.

دیدگاه‌ها