کد خبر : 1975437 | 04 آبان 1402 ساعت 19:20 | 54.5K بازدید | 125 دیدگاه

بلانکو آماده دیدار برابر آلومینیوم

رسمی: کارت بازی مهاجم آرژانتینی استقلال صادر شد

کارت بازی گوستاوو بلانکو برای دیدار فردا برابر آلومینیوم اراک صادر شد.

رسمی: کارت بازی مهاجم آرژانتینی استقلال صادر شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس فراوان و انتشار اخبار گوناگون، سرانجام کارت بازی گوستاوو بلانکو صادر شد و پس از ثبت قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ، حالا او می تواند برای استقلال به میدان برود و جواد نکونام مشکلی در استفاده از مهاجم آرژانتینی ندارد.

پس از رسیدن لیست هزینه های استقلال به سقف تعیین شده، آبی ها قادر به ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو نبودند و حتی ارقام قرارداد برخی از بازیکنان نیز با مبالغ پایینی ثبت شد تا اینکه جواد نکونام به عنوان نخستین نفر پیش قدم شد و قراردادش را با آبی ها کسر کرد.

پس از آن، هفت بازیکن استقلال نیز ارقام قراردادهای خود را کاهش دادند تا با کم شدن از لیست هزینه های تیم، جا برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو باز شود و آبی ها بتوانند کارت بازی او را دریافت کنند.

1945313

بولت استقلالباشگاه استقلال با اعلام رسمی این خبر در اطلاعیه ای نوشت:

بولت زیر مجموعهدر راستای رعایت قانون سقف بودجه و با تعامل صورت گرفته بین باشگاه، کادر فنی و بازیکنان استقلال قرارداد گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی در سازمان لیگ ثبت و کارت بازی او صادر شد.

بدین ترتیب این بازیکن از دیدار فردا (جمعه) مقابل آلومینیوم اراک می‌تواند با صلاحدید کادر فنی برای استقلال به میدان برود.

دیدگاه‌ها