کد خبر : 1975573 | 05 آبان 1402 ساعت 16:01 | 18.5K بازدید | 33 دیدگاه

به روش خودمان عذرخواهی کردیم

پرز حتما انتظار دارد مقابلش تعظیم کنیم!

خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسا، دیروز در یک مصاحبه از فلورنتینو پرز انتقاد کرده بود و امروز بار دیگر عدم حضور او در ال‌کلاسیکوی شنبه را زیر سوال برد.

پرز حتما انتظار دارد مقابلش تعظیم کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز تا سه شنبه شب قرار بود به دعوت خوان لاپورتا و پس از دو بازی غیبت، در ال‌کلاسیکو حاضر شود. او قرار بود با رئال به بارسلونا سفر کند و در مونتجوئیک کنار رئیس بارسا بنشیند، اما یک اتفاق مانع شد.

توییت جنجالی سخنگوی بارسا علیه وینیسیوس در جریان بازی براگا-رئال و سپس عدم واکنش به موقع و درست باشگاه بارسلونا در قبال این قضیه نظر پرز را عوض کرد و اعلام شد که او در ال‌کلاسیکو حضور پیدا نخواهد کرد. رئال خواهان عذرخواهی رسمی بارسلونا و اخراج سخنگو شده بود.

1945029

خوان گاسپارت امروز در مصاحبه با کادنا کوپه و در انتقاد از پرز گفت: «من وقتی رئیس بارسا بودم، تحت هر شرایطی خودم را ملزم می‌دانستم به برنابئو بروم، چون نماینده باشگاهم بودم. وقتی پرز توانست فیگو را از ما بگیرد و علی‌رغم تنش وحشتناک آن روزها باز هم من در ال‌کلاسیکوهای با میزبانی رئال حاضر می‌شدم. من به پرز زنگ زده بودم و قرار بود در ال‌کلاسیکوی شنبه باشد، اما او من را ناامید کرد.»

گاسپارت ادامه داد: «میگل کامپس را هیچکس نمی‌شناخت، اما حالا همه می‌دانند او عضو باشگاه و سخنگوی بارسلوناست. بله، توییت او زشت بود و دیروز نایب رئیس بارسا رسما عذرخواهی کرد. پرز دیگر چه می‌خواهد؟ اینکه مقابلش تعظیم کنیم؟ ما به روش خودمان پوزش خواستیم و این موضوع را بیش از حد بزرگ کردند. اگر فقط قضیه توییت باشد، معتقدم پرز همه ما را فریب داده و عدم حضورش به یک دلیل دیگر است.»

دیدگاه‌ها