کد خبر : 1975630 | 05 آبان 1402 ساعت 19:35 | 25K بازدید | 18 دیدگاه

وسوسه بزرگ مسی: با آرژانتین در المپیک پاریس!

خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم ملی زیر 23 سال آرژانتین، از همراهی لیونل مسی با این تیم در المپیک 2024 پاریس استقبال می‌کند.

وسوسه بزرگ مسی: با آرژانتین در المپیک پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زیر 23 سال آرژانتین در تلاش است تا سهمیه حضور در المپیک 2024 پاریس که قرار است تابستان سال آینده در این شهر برگزار شود را به دست آورد. 

هدایت این تیم بر عهده ماسکرانو است که یکی از دوستان صمیمی و هم تیمی‌های سابق مسی است. این ستاره سابق بارسلونا و لیورپول علاقه زیادی به حضور این بازیکن در ترکیب تیمش در صورت صعود به المپیک دارد و امیدوار است که بتواند تجربه هدایت او را هم در کارنامه داشته باشد. 

ماسکرانو در گفتگو با مارکا در این باره اظهار داشت: «درهای تیم ملی همیشه برای لئو باز است تا هر کاری که دوست دارد انجام دهد. این یک واقعیت است. اگر ما بتوانیم به المپیک صعود کنیم و او بخواهد همراه باشد، از حضورش استقبال خواهیم کرد. رابطه من با او دوستی بسیار خوب و عمیقی است و من از این اتفاق استقبال خواهم کرد.»

1939310

رئیس کمیته بین المللی المپیک هم پیش از این ابراز امیدواری کرده بود که شرایط طوری پیش برود که این ستاره آرژانتینی بتواند تیم ملی امید کشورش را به عنوان سرمربی بزرگسال در این مسابقات همراهی کند. 

مسی در حال حاضر 36 ساله است اما هر تیم اجازه دارد از سه سهمیه بالای 23 سال استفاده کند اما با توجه به برگزاری مسابقات کوپا آمه‌ریکا در اوایل تابستان سال آینده و همزمانی آن با مسابقات ام ال اس بعید به نظر می‌رسد که مسی تصمیمی برای حضور در رقابت‌های المپیک داشته باشد.

دیدگاه‌ها