کد خبر : 1975700 | 06 آبان 1402 ساعت 03:57 | 8.1K بازدید | 22 دیدگاه

شرمنده هواداران و مالک باشگاه هستیم؛

مظفری‌زاده: بازیکنان تراکتور شایسته رتبه بالاتری هستند

مدیر تیم تراکتور معتقد است بازیکنان این تیم استحقاق حضور در رتبه‌های بالاتر جدول را دارند.

مظفری‌زاده: بازیکنان تراکتور شایسته رتبه بالاتری هستند

به گزارش ورزش سه، سعید مظفری‌زاده پس از شکست یک بر صفر تراکتور مقابل ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر به خبرنگاران گفت: در شروع نیمه دوم رفته رفته بازی را در دست گرفتیم و شانس زیادی هم برای به ثمر رساندن گل داشتیم. بچه‌ها موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند ولی فوتبال است و متاسفانه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد و این سه امتیاز حساس را از دست دادیم و نتوانستیم خواسته‌ای را که هواداران از ما دارند، برآورده کنیم.

او درباره مشکلی که برای هواداران تراکتور برای حضور در استادیوم ایجاد شده بود، عنوان کرد: سامانه بلیت فروشی دچار اختلال شده بود و هواداران نتوانسته بودند بلیت تهیه کنند. به هر حال با همکاری و محبتی که دوستان داشتند و صحبتی که انجام دادیم، مشکل حل شد و عزیزان توانستند وارد استادیوم شوند و بازی را از نزدیک تماشا کنند.

مظفری‌زاده در خصوص مصدومیت کمک داور مسابقه و حضور او در کنارش توضیح داد: مصدومیت بدی از ناحیه زانو برایشان ایجاد شد و امیدوارم آسیب‌دیدگی ایشان جدی‌تر از اینکه ما دیدیم، نباشد. به هر حال برخورد ناخواسته‌ای بود که بین بازیکن و کمک داور ایجاد شد و متاسفانه آسیب‌دیدگی بدی بود. امیدوارم جراحت در همین حد باشد و اتفاق بدی برای زانویشان نیفتاده باشد که بتوانند در هفته‌های آینده کار کنند.

1911203

مدیر تیم تراکتور در مورد انتقاد تند پاکو خمس نسبت به عملکرد بازیکنان تیمش گفت: من مطمئنم که بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را می‌کنند. من به آنها ایمان دارم و فارغ از نتیجه، واقعا لذت می‌برم که در کنار این عزیزان هستم. این، یکی از باشخصیت‌ترین تیم‌های فوتبالی است که من از نزدیک دیدم و با آنها کار کردم؛ چه از لحاظ بازیکن و چه کادر، بچه‌های بسیار خوب و باشخصیتی هستند که با تمام وجود کار می‌کنند. شاید اشتباهاتی داشته باشند اما فوتبال است و همانطور که در یک نیمه عالی کار می‌کنیم، شاید در یک نیمه هم اشتباهاتی باشد.

وی افزود: من فکر می‌کنم بچه‌های ما بسیار خوب هستند و پتانسیل بسیار بالایی دارند و شایستگی آنها بسیار بالاتر از این جایگاهی است که در جدول داریم و مطمئنم که با تلاش بیشتر می‌توانیم جایگاه‌مان را ارتقا ببخشیم و به چیزی که هواداران انتظار دارند، برسیم. زمانی که نمی‌توانیم نتیجه بگیریم، واقعا شرمنده هواداران می‌شویم و اول فکرمان پیش آنها می‌رود که نتوانستیم خواسته‌ آنها و همچنین مالک باشگاه که همه امکانات را را در اختیارمان گذاشته‌اند، برآورده کنیم. امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر نتایج دلخواه را کسب کنیم.

مظفری‌زاده در پایان درباره صحنه هند مدافع تراکتور توضیح داد: خیلی دور بودم و ندیدم اما دوستان نهایت تلاش‌شان را کردند و من اشتباهی ندیدم. اگر اشتباهی هم چه به نفع ما و چه به ضرر ما رخ داده باشد، طبیعی است‌. وقتی ما نتوانیم از VAR استفاده کنیم تا اشتباهات را پوشش بدهیم، اشتباه پیش می‌آید. به آنها خسته نباشید می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت در بازی‌های بعدی دارم‌.

دیدگاه‌ها