کد خبر : 1975759 | 06 آبان 1402 ساعت 02:04 | 23.2K بازدید | 17 دیدگاه

نگاه خاص خمس به بازیکن انگشت‌نما! (عکس)

پرتاب‌های اوت بلند و خاص نادر محمدی از نکات جالب بازی ذوب‌آهن - تراکتور بود.

نگاه خاص خمس به بازیکن انگشت‌نما! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی مقابل ذوب‌آهن شکست خورد که موردتوجه‌ترین بازیکن حریف کسی نبود جز نادر محمدی. بازیکنی که در تیم محمد ربیعی نقشی محوری پیدا کرده و علاوه بر حضور فعال و موثر در فرایند دفاعی، از توانایی منحصربفرد او نیز استفاده استفاده می‌شود.

محمدی که از چند فصل پیش با پرتاب خاص و بلند خود در فوتبال ایران نامی دست و پا کرده، در این بازی هم بارها و بارها این نوع پرتاب را انجام داد. حتی چند مورد این اقدام از داخل زمین خودی انجام می‌شد که باعث می‌شد توپ در کسری از ثانیه به زمین حریف برسد و با مشارکت مهاجمان ذوب‌آهن در دوئل هوایی، شانس برای کسب مالکیت بالا برود.

1945922

اما نکته عجیب و سوال‌برانگیز جایی بود که این بازیکن برای ارسال پرتاب اوت بارها و بارها از جناحین به سمت دیگر می‌رفت و این موضوع کاملا وقت بازی را تحت‌تاثیر خود قرار می‌داد و حتی اعتراض نیمکت تراکتور را هم به دنبال داشت.

البته محمدی در خط دفاعی نیز عملکرد خوبی داشت اما به هر حال او بازیکنی است که برچسب ارسال بلند از روی پرتاب اوت به پیشانی‌اش خورده و به این شکل شناخته می‌شود.

پاکو خمس که به نظر علاقه‌ای به استفاده از چنین پرتاب‌هایی نداشت، در چند مورد با تعجب و گاها حتی با خشم به این صحنه نگاه می‌کرد.

دیدگاه‌ها