کد خبر : 1975806 | 06 آبان 1402 ساعت 12:40 | 14.8K بازدید | 16 دیدگاه

ادر میلیتائو:

ال‌کلاسیکو برای بردن است، نه فقط بازی کردن!

ادر میلیتائو، ستاره رئال مادرید، معتقد است که پیروزی در دیدار برابر بارسلونا اهمیت بسیار زیادی دارد.

ال‌کلاسیکو برای بردن است، نه فقط بازی کردن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید عصر امروز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا باید در زمین بارسلونا روبروی این تیم قرار بگیرد. 

میلیتائو در اولین دیدار فصل جدید مصدوم شد و به دلیل پارگی رباط صلیبی نتوانست تیمش را در ادامه دیدارها همراهی کند و در حال حاضر هم مشغول طی کردن روند درمانش است تا بتواند هرچه زودتر شرایط بازگشت به میادین را پیدا کند.

این ستاره برزیلی که پس از جدایی سرخیو راموس به یکی از ارکان اصلی و کلیدی خط دفاعی رئال مادرید تبدیل شده بود، تجربه زیادی از حضور در دیدارهای این تیم برابر بارسلونا دارد و به خوبی با حساسیت هواداران روی این بازی آشناست. 

1911168

او که برای تماشای ال‌کلاسیکوی بسکتبال بین این دو تیم راهی ورزشگاه شده بود، در جریان این بازی که با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید به تلویزیون رئال گفت: «ال‌کلاسیکوها فقط برای بازی کردن نیستند، در این دیدارها باید برای پیروز شدن به میدان بروید.»

پیش از این گفته شده بود که میلیتائو مدت زمان زیادی را از میادین دور خواهد بود اما پزشکان رئال معتقد هستند که وضعیت مصدومیت او بسیار سبک‌تر از تیبو کورتواست و شاید او این فرصت را داشته باشد که از ماه فوریه بار دیگر در زمین حضور پیدا کند، هرچند این موضوع به روند درمانش بستگی دارد. 

دیدگاه‌ها