کد خبر : 1975821 | 06 آبان 1402 ساعت 13:39 | 14.6K بازدید | 4 دیدگاه

رئیس عجله ندارد: این ستاره پیش ما می‌ماند!

هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، توضیح می‌دهد که آن‌ها عجله‌ای برای تمدید بلندمدت قرارداد جمال موسیالا ندارند.

رئیس عجله ندارد: این ستاره پیش ما می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال اروپا و ستاره کلیدی این فصل بایرن مونیخ شناخته می‌شود. موسیالا که متولد 2003 است، سال گذشته یکی از بازیکنان قابل توجه این تیم در مسیر کسب عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا بود.

عملکرد او به اندازه‌ای قابل توجه بوده که چشم سایر تیم‌های بزرگ اروپایی مانند رئال مادرید و منچسترسیتی را به خود جلب کرد. باشگاه‌های بزرگ دیگری هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارند و در انتظار فرصتی مناسب هستند تا به کورس مدعیان جذب این بازیکن ملحق شوند.

1946034

برخلاف شایعات و گمانه‌زنی‌ها بایرن مونیخ برنامه بلندمدتی برای این بازیکن بااستعداد دارد و هربرت هاینر، رئیس باشگاه، تاکید کرد که قصد صدور اجازه خروج این بازیکن را ندارند.

هاینر گفت: "این ما را شگفت‌زده نمی‌کند که باشگاه‌های دیگر وضعیت جمال را بررسی می‌کنند، او بازیکنی استثنایی است و این را روز سه‌شنبه در استانبول نشان داد. او تا سال 2026 با ما قرارداد دارد، او می‌داند که در بایرن مونیخ چه چیزی دارد و می‌داند که همه درها در اینجا باز هستند. دوست دارم او را برای مدت طولانی، در کنار خود داشته باشم، اما ما عجله‌ای نداریم."

دیدگاه‌ها