کد خبر : 1975944 | 06 آبان 1402 ساعت 20:54 | 5.7K بازدید | 13 دیدگاه

به برد برابر پیکان نیاز داشتیم؛

سرآسیایی: هدف مس، فراتر از سهمیه آسیا است

مجتبی سرآسیایی می‌گوید بازیکنان مس رفسنجان به خوبی برنامه‌های کادرفنی را در زمین اجرا کردند.

سرآسیایی: هدف مس، فراتر از سهمیه آسیا است

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی پس از پیروزی یک بر صفر مس رفسنجان برابر پیکان به جای ساکت الهامی که پس از مسابقه با خبر درگذشت یکی از بستگان خود مواجه شده بود، در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت‌های خود اظهار داشت: به جناب آقای الهامی تسلیت می‌گویم و در مورد بازی باید بگویم پیش‌بینی یک بازی سخت و درگیرانه و فیزیکی را می‌کردیم و آمادگی این شرایط را داشتیم. با توجه به بازی سنگینی که با ذوب‌آهن داشتیم، از نظر بدنی هم تحت فشار بودیم اما بچه‌ها بسیار خوب کار کردند و شاهد یک فوتبال درگیرانه و فیزیکی بودیم.

وی افزود: خدا را شکر توانستیم به چیزی که می‌خواستیم، برسیم. تیم پیکان بسیار تیم خوب، فیزیکی و شجاعی است. موقعیت‌های خیلی خوبی روی دروازه حریف داشتیم که‌ گلرشان واقعا خوب کار کرد. به آقای خطیبی بابت این تیم تبریک می‌گویم که تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌های خوب است؛ آینده خوبی را برای آنها در لیگ متصور هستیم و قطعا می‌توانند در ادامه لیگ یقه خیلی از تیم‌ها را بگیرند. به بچه‌های خودمان هم خداقوت و خسته نباشید می‌گوییم؛ آنچه را که از آنها می‌خواستیم، به نحو احسن انجام دادند. برای بحث شخصیتی و تکامل تیم به این برد خیلی نیاز داشتیم که الحمدالله با تلاش زیاد توانستیم به آن برسیم.

سرآسیایی درباره تعویض‌های مس که یکی از آنها در نیمه اول انجام شد، عنوان کرد: احساس می‌کنم کمی با زمین هم درگیر شدند اما مشکل خاصی نبود. مصدومیت محمد خدابنده‌لو بود که دچار اسپاسم شد و قبل از اینکه تبدیل به کشیدگی شود، او را از زمین خارج کردیم.

مربی مس رفسنجان در پاسخ به اینکه آیا این تیم به عنوان مدعی کسب سهمیه ظاهر خواهد شد، گفت: آن چیزی که هدف ما است، فراتر از این مسائل است ولی بالاخره برای رسیدن به این شرایط اجزای مختلفی تاثیرگذار است که فکر می‌کنم در مجال این کنفرانس نباشد. یک روز خود آقای الهامی توضیح می‌دهند اما ما قطعا با این تیم و با پتانسیل بچه‌ها و شخصیت باشگاه به هدف بزرگتری از آسیا فکر می‌کنیم اما برای رسیدن به این هدف اجزای مهم زیادی تاثیرگذار هستند که باید کنار مباحث فنی و نیروی انسانی تیم وجود داشته باشد که انشاالله زمان دیگری درباره آن بحث می‌کنیم. ما به این فکر می‌کنیم که با شرایطی که داریم، به تیم‌های بالای جدول تنه بزنیم و آخر فصل شاهد اتفاق خوبی برای مردم رفسنجان باشیم.

او در خصوص شرایط چمن ورزشگاه دستگردی گفت: ظاهر چمن واقعا خوب بود اما فکر می‌کنم نیاز به یک بازه زمانی کوچک دارد تا اتفاقات دیگری رخ بدهد و کامل شود. در واقع زمین از نظر ظاهری و کیفی خیلی تغییر کرده بود اما نیاز به جا افتادن دارد‌. احساس می‌کنم خاک زمین بالا است.

دیدگاه‌ها