کد خبر : 1975945 | 06 آبان 1402 ساعت 20:56 | 41.5K بازدید | 43 دیدگاه

کارلتو: با این بازی‌ها، بلینگام توپ طلا خواهد برد

کارلو آنچلوتی در نشست خبری‌اش پس از ال‌کلاسیکو، در مورد بازیکنانش و بازی صحبت و از جود بلینگام به شدت تمجید کرد.

کارلتو: با این بازی‌ها، بلینگام توپ طلا خواهد برد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالیکه با نتیجه یک بر صفر عقب افتاده بود، با دبل جود بلینگام، بهترین بازیکن این فصلش، کامبک زد و بارسلونا را در ورزشگاه المپیک شکست داد.

کارلو آنچلوتی پس از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و درباره برخی از نکات بازی اظهار نظر کرد.

دو نیمه متفاوت؟
کلید بازی تفاوت در نگرش نیمه اول ما و نیمه دوم بود. در نیمه اول ما کند، بی‌حال و تیمی نه‌چندان تهاجمی بودیم. در نیمه دوم، دقیقا برعکس بودیم. بعضی اوقات اتفاق می‌افتد که شما آنطور که می‌خواهید بازی نمی‌کنید. ما در سطح خودمان نبودیم. گاهی اوقات ممکن است این اتفاق بیفتد. در بین نیمه، نیمه اول را فراموش کردیم. خوشبختانه نیمه دوم متفاوت بود و ما توانستیم برنده شویم.

1946365

درخشش بلینگام و پاس گل مودریچ؟
لوکا پویایی و شادابی تیم را تغییر داد. ما پس از او توپ را بیشتر در اختیار داشتیم. 
بلینگام بسیار موثر بود. گل اول عالی بود و سر گل دوم حرفه‌ای بودنش را نشان داد.
بلینگام یک کهنه‌کار به نظر می‌رسد. او نگرش بسیار خوبی دارد. او می‌تواند به ۲۰ یا ۲۵ گل در فصل برسد. البته که او را به عنوان یک گلزن در نظر نداریم.

نظر کلی درباره بازی؟
به هدف اصلی‌مان رسیدیم. هدفمان تساوی نبود. ما بازی‌های زیادی را خارج از خانه انجام داده‌ایم و در همه آنها خوب کار کرده‌ایم. فصل برای همه بسیار طولانی است. بارسا. همچنان تیم بزرگی است و می‌تواند به ما برسد. باید تا آخر بجنگیم.

زمان تعویض به وینیسیوس چه گفتید؟
او در حال خروج از زمین به آرامی بود. به او گفتم سریع‌تر خارج شود که لوکاس به زمین برود. چون خسته بود به او کمک کردم که سریع‌تر خارج شود.

بلینگام روزی توپ طلا می‌برد؟
بلینگام، در حال حاضر، تفاوت‌های زیادی در تیم ایجاد می‌کند. من نمی‌دانم که توپ طلا خواهد برد یا نه، اما با این عملکرد قطعا می‌تواند ببرد.

نظرتان درباره توپ طلای پیش رو؟
من نمی‌دانستم که مراسم توپ طلا در پیش داریم. خیلی اهمیت نمی‌دهم.

داوری بازی؟
اگر در مورد داور صحبت نکنید، به این معنی است که او خیلی خوب کار کرده است. او یکی از بهترین داوران اروپا است. خیلی خوب قضاوت کرد. بسیار آرام و صبور.

دیدگاه‌ها