کد خبر : 1976047 | 07 آبان 1402 ساعت 11:02 | 17.4K بازدید | 66 دیدگاه

چند تغییر مهم برای بازی حساس

ترکیب احتمالی ملوان مقابل پرسپولیس

تیم ملوان احتمالا تغییراتی نسبت به بازی قبلی برای دیدار با پرسپولیس خواهد داشت.

ترکیب احتمالی ملوان مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار در شرایطی که نتایج خوبی در فصل جدید کسب کرده‌اند، میزبان پرسپولیس خواهند بود‌. این بازی حساس در حالی برگزار می‌شود که قوی سپید شانس این را دارد تا با کسب امتیاز از پرسپولیس، جایگاه خود در جدول را بهبود بخشد و یا در صورت پیروزی به رتبه سوم صعود کند.

البته ملوان کار سختی در برابر مدعی اول قهرمانی خواهد داشت. ملوان که فصل گذشته نتوانست از پرسپولیس و استقلال امتیاز بگیرد، در شرایطی که با چند بازیکن مصدوم و سرماخورده مواجه است، این بازی حساس را برگزار می‌کند‌.

به همین دلیل مهدی تارتار احتمالا تغییراتی را در ترکیب تیمش برای بازی پرسپولیس خواهد داشت که دامنه آن تا ساعاتی بعد مشخص می‌شود اما همین حالا هم می‌توان حدس زد که دست کم دو بازیکن مهم بیرون خواهند نشست.

افشار صداقت همچنان درون دروازه قرار دارد و در یک بازی مهم از قفس توری سفیدپوشان محافظت می‌کند. در خط دفاعی آرمان اکوان، میلاد باقری و حامد نورمحمدی احتمالا در دفاع مرکزی حضور خواهند داشت.

مجید عیدی و پدرام قاضی‌پور دو وینگ‌بک ملوان هستند و پوریا پورعلی به همراه امین پورعلی در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنند. مهران احمدی، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی هم سه بازیکن تهاجمی تارتار در این بازی خواهند بود.

ترکیب احتمالی ملوان به شرح زیر خواهد بود:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدارم قاضی‌پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، امین پورعلی، مهران احمدی، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

دیدگاه‌ها