کد خبر : 1976072 | 07 آبان 1402 ساعت 13:01 | 30.8K بازدید | 49 دیدگاه

سه واکنش متفاوت بازیکنان بارسا به شکست از رئال

پس از شکست دیروز از رئال مادرید، شاهد سه واکنش متفاوت از سوی بازیکنان بارسلونا بودیم.

سه واکنش متفاوت بازیکنان بارسا به شکست از رئال

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با وجود ارائه یک بازی تماشایی در نیمه نخست برابر رئال مادرید در نهایت تسلیم رقیب دیرینه شد. بارسا تا دقیقه 68 با یک گل پیش بود اما جود بلینگام با شلیک غیرمنتظره و استثنایی خود بازی را مساوی کرد و خود او در دقیقه 91 بازی توانست گل دوم و پیروزی بخش رئال را بزند. بارسا در نیم ساعت پایانی بازی کاملا افت کرده بود.

1946584

در پایان بازی سه مصاحبه متفاوت از بازیکنان بارسا داشتیم که هر کدام واکنشی خاص به شکست نشان داده بودند. گاوی ترجیح داد از خودش و تیم انتقاد کند. آرائوخو باخت را به گردن داور انداخت ولی تراشتگن ترجیح داد از نمایش رئال تمجید کند.

گاوی گفت: «تا گل اول بلینگام بازی را در کنترل داشتیم اما پس از آن ورق برگشت. یک گل نباید این همه روی روحیه تیمی تاثیر منفی بگذارد. اول از خودم شروع می‌کنم که از نظر ذهنی ضربه خوردم و تیم نیز کاملا افت روحی کرد. دقایق زیادی بهتر از رئال بودیم ولی بازی خوب اهمیت ندارد وقتی بازنده می شوید.»

1946585

آرائوخو ولی همچنان از داور شاکی بود که چرا برای بارسا پنالتی نگرفته است: «شوامنی درون محوطه جریمه من را گرفت و اجازه نداد بپرم. خطای او اگر نبود، من به توپ ضربه می‌زدم و داور می‌توانست پنالتی بگیرد و کار در نیمه اول تمام شود.»

1946322

تراشتگن اما گفت: «رئال همین است. اگر کار این تیم را تمام نکنید، شما را می‌کشد. آنها از حداقل موقعیت ها به گل می‌رسند و ما را به سختی مجازات کردند. این هنر تیم بزرگی مثل رئال مادرید است.»

دیدگاه‌ها