کد خبر : 1976128 | 07 آبان 1402 ساعت 16:45 | 42.5K بازدید | 61 دیدگاه

لطف بی‌اندازه به رقیب

اشتباه مرگبار: بارسا رحم کرد و ناکار شد!

بارسا باید یاد بگیرد برابر تیم‌های بزرگ، به خصوص رئال مادرید، تیم بخشنده زمین نباشد؛ چرا که در غیر این صورت به بدترین شکل مجازات خواهد شد.

اشتباه مرگبار: بارسا رحم کرد و ناکار شد!

به گزارش "ورزش سه"، این یک واقعیت است که بارسلونا دیروز برابر رئال سزاوار باخت نبود. در نیمه اول آنها به خوبی بر رئال مسلط بودند. با این حال، در نیمه دوم همه چیز به هم ریخت. دیروز تیمی که مطمئن بود در اولین رویارویی خود مقابل یک تیم بزرگ در فصل جاری نتیجه خوبی خواهد گرفت، یک بازی ریسکی را به نمایش گذاشت.

1946700

پس از شکست، ناامیدی بسیار زیادی در تیم دیده می‌شود، زیرا شاگردان ژاوی بازی خوبی را با رویکرد تاکتیکی عالی مربی انجام دادند. آنها در بیشتر زمان بازی کنترل بازی را در اختیار داشتند و موقعیت‌های کافی برای تمام کردن کار حریف داشتند و این دقیقا چیزی است که این تیم بارسلونا هنوز فاقد آن است: تمام کردن کار حریف. بارسا بیش از اندازه به رئال رحم کرد.

1946701

با چنان کنترل کاملی بر بازی، آنها نمی‌توانند و نباید عنان کار را از دست بدهند. بارسلونا خیلی خیلی بخشید و این در برابر هر تیم بزرگی کشنده است و برابر رئال مادرید حتی بیشتر.

رئال برای اعدام شما به حداقل موقعیت‌ها نیاز دارد و آنها این کار را همیشه انجام می‌دهند. دو موقعیت و دو گل. بارسلونا دیروز تجربه کافی نداشت که با توجه به تعداد بازیکنان جوان حاضر در ترکیب بارسا طبیعی نیز بود. بارسا ولی هنوز فرصت جبران در ادامه فصل را خواهد داشت.

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها