کد خبر : 1976297 | 08 آبان 1402 ساعت 08:55 | 28.8K بازدید | 9 دیدگاه

اعتراف بزرگ ستاره، در چلسی شکست خوردم

شوچنکو، ستاره بازنشسته اوکراینی، پس از سال‌ها درخشش در میلان، راز ناموفق بودن در چلسی را فاش کرد.

اعتراف بزرگ ستاره، در چلسی شکست خوردم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره اوکراینی در سال 2006 با قراردادی به ارزش 30.8 میلیون پوند به استمفوردبریج رفت، اما او انتظارات را برآورده نکرد و در دو سال فقط 22 گل به ثمر رساند.
او در کتاب جدید خود با عنوان "زندگی من... فوتبال" نوشت که چگونه از نظر بدنی فرو ریخت که باعث شکست تجربه او با چلسی شد.

شوچنکو، 47 ساله، به تفصیل می‌گوید که چگونه پس از جام جهانی 2006 آلمان با مشکلی به چلسی آمد و پس از دو عمل جراحی برای درمان آسیب کمر، اوضاع هرگز بهبود نیافت.

شوچنکو در کتاب خود گفت: من دوست دارم مردم بفهمند که مشکلاتی که با آن مواجه شدم به دلیل مشکلات جسمی بود. ای کاش هر چه داشتم برای هوادارانی که برایم فوق العاده بودند می‌دادم اما متاسفانه هرگز نتوانستم این کار را انجام دهم.

وی ادامه داد: می‌ترسیدم بازنشسته شوم و حالم بد بود و شکسته بودم.

مشکلات شوچنکو حتی قبل از پیوستن او به چلسی شروع شد. در دیداری که اوکراین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2006 با نتیجه 0-3 مقابل ایتالیا شکست خورد، از ناحیه زانو آسیب دید.

عجله او برای ریکاوری باعث شد شروعی ضعیف با آبی ها داشته باشد و در مورد آن گفت: "من تمام تلاشم را کردم و این تمام چیزی بود که داشتم، اما آن موقع می‌دانستم که موتور من آنطور که باید کار نمی‌کند. روزنامه ها‌به شدت از من انتقاد کردند، اما من به تنهایی مشکل اصلی را می‌دانستم، آن خستگی لعنتی که هرگز برطرف نشد.

اوضاع در اوایل سال 2007 بهبود یافت، زیرا چلسی جام را برد اما شوچنکو دچار مشکل دیگری شد. او فاش کرد: "در طول عمل، همه چیز طبق برنامه پیش نرفت و من هرگز به آنچه قبلا بودم برنگشتم."

دیدگاه‌ها