کد خبر : 1976356 | 08 آبان 1402 ساعت 12:01 | 33.5K بازدید | 18 دیدگاه

دیگر به او یک دقیقه هم بازی نمی‌رسید

گواردیولا به‌‌سختی گوندوگان را تنبیه می‌کرد

روز گذشته ایلکای گوندوگان در یک مصاحبه ناراحتی خود از جو رختکن بارسا پس از شکست در ال‌کلاسیکو و بی‌تفاوتی برخی بازیکنان ابراز کرد. ال‌چیرینگیتو ادعایی جالب در مورد واکنش احتمالی پپ گواردیولا داشت.

گواردیولا به‌‌سختی گوندوگان را تنبیه می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا اولین ال‌کلاسیکوی رسمی فصل را در خانه به رئال مادرید باخت. بارسا یک نیمه کاملا برتر بود و با یک گل نیز جلو افتاد اما رئال از دقیقه 60 روند بهتری پیدا کرد و با دو گل جود بلینگام موفق شد برنده از زمین خارج شود.

گوندوگان تک گل بارسا را زد و بهترین بازیکن تیمش نیز بود. کاپیتان سابق سیتی پس از شکست و در رختکن باور نمی کرد که برخی بازیکنان نسبت به این نتیجه تلخ بی تفاوت باشند.

1946622

او به خبرنگاران گفت: «می خواهم صادقانه حرف بزنم و در عین حال نمی خواهم زیاده‌روی کنم. دوست ندارم فضا را بیشتر از این منفی کنم. بعد از باخت به رختکن رفتم و طبعا بازیکنان ناامید و ناراحت بودند ولی بعد از چنین شکستی و در چنین بازی بزرگ و مهمی، دوست دارم خشم و عصبانیت بیشتری را در هم‌تیمی هایم ببینم. این یک بازی معمولی نبود. وقتی می‌دانید، می‌توانستید بازی را ببرید ولی باخته اید، باید به شدت عصبانی باشید. معتقدم این ذهنیت خودش را در زمین نیز نشان خواهد داد.»

این مصاحبه بازتاب زیادی در رسانه ها داشت و برخی ادعا کرده اند می تواند جو رختکن را به هم بزند اما بسیاری معتقدند این حرف ها تاثیر مثبتی روی تیم خواهد داشت و بازیکنان جوان از این پس کار را جدی تر خواهند گرفت. واکنش ژاوی نیز مثبت بوده است.

1946205

در همین رابطه خوزه آلوراز، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، ادعا کرد که گوندوگان در سیتی شهامت چنین مصاحبه تندی را نداشت چون می دانست با چه واکنشی از سوی پپ گواردیولا روبرو خواهد شد. پپ هرگز چنین حرف هایی را بر نمی تابید و گوندوگان را تنبیه می کرد. 

آلوارز معتقد است از نظر پپ، مربی مسئول همه اتفاقات درون و بیرون رختکن است و هر نتیجه ای که تیم بگیرد او مسئول اول و آخر خواهد بود. حرف های گوندوگان در واقع تلنگری به کادر فنی بارسا نیز بود که نتوانسته بازیکنان را در جو ال‌کلاسیکو قرار دهد.

دیدگاه‌ها