کد خبر : 1976389 | 08 آبان 1402 ساعت 13:58 | 15.2K بازدید | 4 دیدگاه

شکایت از رئال به خاطر افراطی‌های جنجال‌ساز

دسته ای از هوادران رئال از باشگاه شدیدا گلایه کردند که چگونه به گروه افراطی اولتراسور برای بازی مقابل براگا در پرتغال بلیط تعلق گرفته است.

شکایت از رئال به خاطر افراطی‌های جنجال‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای کوپه، 70 عضو رسمی باشگاه هوادار رئال مادرید شکایت کرده‌اند که در جریان دیدار با براگا، گروه افراطی اولترا سور در سکوهای ورزشگاه تیم پرتغالی حضور داشتند در حالی که دسترسی به بلیط برای بسیاری از هواداران عادی غیرممکن بود. 

در بخشی بیانیه این هواداران شاکی آمده است: «به عنوان دشمن رئال، آنها در صندلی هایی که برای هواداران رئال مادرید در نظر گرفته شده بود، چه می کردند؟»

1947338

با این حال، هیچ رابطه ای بین باشگاه و گروه رادیکال مسئول حوادث جدی دهه های 80 و 90 وجود ندارد زیرا فلورنتینو پرز در سال 2013 اقدام به اخراج اولتراها از ورزشگاه برنابئو کرد.

گفته می شود این هواداران افراطی با خرید بلیط از اعضای رسمی باشگاه توانسته اند در ورزشگاه براگا حاضر شوند و گزارش شده بود که بارها نیز علیه پرز شعار داده و خواهان استعفای او شدند.

1944830

در پاسخ به این شکایت، باشگاه موضع خود را به صراحت اعلام کرد: «آن صندلی ها توسط تیم براگا در منطقه دیگری از ورزشگاه فروخته شد، کاری که به دلیل قوانین یوفا نمی توانند انجام دهند (آنهایی که برای هواداران میهمان است فقط توسط باشگاه میهمان فروخته می شود) و پلیس پرتغال بود که تصمیم گرفت آنها را با هوادارانی که در سکوهای رئال مستقر بودند ادغام کند و در این زمینه باشگاه مسئولیتی ندارد.»

دیدگاه‌ها