کد خبر : 1976437 | 08 آبان 1402 ساعت 16:45 | 13K بازدید | 44 دیدگاه

دو سال بعد از تساوی نابهنگام؛

تارتار دوباره استخوان در گلوی پرسپولیس (عکس)

یک بار دیگر این تیم مهدی تارتار بود که پرسپولیس را از صدر جدول دور نگه داشت.

تارتار دوباره استخوان در گلوی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با ملوان بندرانزلی داشت، روند بازی به شکلی رقم خورد که شاگردان مهدی تارتار به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و شاید حتی اگر با دقت بیشتری ضربات آخر را می‌زدند، می‌توانستند پرسپولیس را در این بازی سورپرایز کنند و بدون امتیاز به تهران بفرستند.

این نتیجه باعث شد تا ملوان به رتبه پنجم جدول صعود کند اما پرسپولیس در رتبه چهارم بماند. حالا به شکلی جالب تیم های ذوب‌آهن و سپاهان می‌توانند در هفته‌های آینده جایگاه پرسپولیس را بگیرند و البته استقلال نیز موفق شد برای اولین بار در این فصل رسما صدرنشین شود. این در حالی است که بازی معوقه پرسپولیس و استقلال نیز با یکدیگر است و در هر صورت یکی از مدعیان امتیاز از دست خواهند داد.

1947435

نکته جالب اینکه دو فصل پیش و زمانی که پرسپولیس در کورس مشابه با استقلال قرار داشت نیز شاگردان تارتار در ذوب‌آهن دو امتیاز حساس را از پرسپولیس سلب کردند تا استقلال در فاصله چهار هفته تا پایان فصل 6 امتیاز پیش بیفتد و عملا قهرمانی زودهنگام خود را جشن بگیرد.

البته تارتار عموما با تیمهای خود نتوانسته پرسپولیس را شکست دهد و این موضوع مدتی مورد نقد هواداران هم قرار داشت اما جالب است که او تعداد باخت بیشتری مقابل استقلال دارد و شاید طبیعی هم باشد که تیمهای نظیر پیکان، نفت مسجدسلیمان، پارس جنوبی و گسترش فولاد مقابل پرسپولیس و استقلال نتوانند نتایجی در حد برد کسب کنند.

1947436

با این حال مهدی تارتار پیش از این با گسترش فولاد نیز توانست صدر جدول را از پرسپولیس علی دایی بگیرد و با هدایت نفت مسجدسلیمان هم تیم گابریل کالدرون را در تهران شکست داد که این برد شعارهای تند هواداران پرسپولیس علیه کالدرون را نیز به همراه داشت.

دیدگاه‌ها