کد خبر : 1976492 | 08 آبان 1402 ساعت 21:27 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

با حضور سیدعباسی روند تیم‌مان خوب شده

خادم‌پور: این بار تصمیم بهتری برای آینده فوتبالم می‌گیرم

مدافع اسبق استقلال به دنبال نمایش توانایی‌هایش برای بازگشت به سطح اول فوتبال است.

خادم‌پور: این بار تصمیم بهتری برای آینده فوتبالم می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، سینا خادم‌پور، مدافع جوان اسبق استقلال که اکنون در تیم دریای بابل کار را دنبال می‌کند، با اشاره به روند موفق این تیم طی دو هفته اخیر گفت: در دو بازی گذشته ۴ امتیاز کسب کردیم در حالی که می‌توانستیم امتیاز کامل را به دست بیاوریم. بازی با فجر جدالی سخت و حساس بود، اما ما هم انگیزه بالایی داشتیم و برای برد وارد زمین شده بودیم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم، ۲ گل زدیم و ۲ بار هم به تیرک دروازه زدیم. بدشانس بودیم که بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید. خوشبختانه اما مقابل شهرداری آستارا برنده شدیم و جایگاه‌مان در جدول هم خوب شد.

وی با اشاره به حضور سیدعباسی روی نیمکت این تیم گفت: آقای سید عباسی هم در این دو هفته نکات کلیدی فنی خوبی ارائه کردند که بر روی عملکرد ذهنی و شخصیتی تیم تاثیرگذار بود. ان‌شاءالله تداوم داشته باشد و همه از کنار هم بودن لذت ببریم. فصل گذشته باشگاه درگیر مشکلات مالکیتی و بدهی‌ها از گذشته بود و فشار زیادی را تحمل می‌کرد.

مدافع اسبق استقلال در رابطه با شرایط و عملکردش اینطور توضیح می‌دهد: آخرین سال از قراردادم با باشگاه دریا بابل است. خوشبختانه یک گل به ثمر رساندم و شرایط فنی خوبی دارم. به عنوان مدافع  ذهنیتم  این است که گل نخوریم و عملکرد دفاعی خوبی داشته باشیم. گلزنی را هم دوست دارم و امیدوارم به تیم کمک کنم. حدود ۶ فصل لیگ برتر بودم، باز هم قوی‌تر برمی‌گردم و تصمیمات و انتخابات بهتری برای آینده فوتبالی‌ام می‌گیرم.

دیدگاه‌ها