کد خبر : 1976519 | 08 آبان 1402 ساعت 23:36 | 12.7K بازدید | 9 دیدگاه

اتفاقات تکراری در الهلال: پیروزی با درخشش میتروویچ

الهلال موفق شد با بریس میتروویچ، دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

اتفاقات تکراری در الهلال: پیروزی با درخشش میتروویچ

به گزارش "ورزش سه"، الهلال دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عربستان موسوم به خادمین شریفین را با پیروزی سه بر صفر برابر الحزم به پایان رساند و موفق شد با شکست حریف خود، راهی دور یک چهارم نهایی این پیکارها شود.

اولین فرصت این مسابقه را میهمان از دست داد. شوت توزه، بازیکن پرتغالی را ابتدا یاسین بونو دفع کرد و در برگشت نیز شوت محکم و روی پای محمد باداموسی به شکل فوق العاده خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. الهلال در دقایق پایانی نیمه نخست می‌توانست به گل برسد. یک ارسال از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر صالح الشهری از کنار دروازه به بیرون رفت.

1947608

الهلال در دقیقه 50 صاحب یک ضربه پنالتی شد. یک و دوی مالکوم با روبن نوس با پاس در عمق این هافبک پرتغالی همراه شد که مالکوم در محوطه جریمه و با خطای مدافع الحزم سرنگون شد که داور یک پنالتی برای میزبان اعلام کرد. روبن نوس پشت این توپ ایستاد و علی‌رغم تشخیص درست سنگربان الحزم، توپ وارد دروازه شد.

الحزم می‌توانست در دقیقه 62 کار را به تساوی بکشاند، ولی ضربه محمد باداموسی به شکل فوق العاده خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت تا این فرصت از دست برود. الهلال در دقیقه 78 موفق شد توسط میتروویچ به گل برسد. پاس در عمق میشل دلگادو به مهاجم صربستانی رسید و او با یک ضربه چکشی توپ را وارد دروازه کرد.

1947609

ستاره مهارنشدنی الهلال گل دوم خودش را نیز به ثمر رساند. پس از آنکه مدافعان الحزم یک بار دیگر به روی مالکوم مرتکب خطای پنالتی شدند، میتروویچ پشت این توپ ایستاد و با وجود اینکه باز هم سنگربان الحزم مسیر توپ را درست تشخیص داد، اما ضربه مهاجم صربستانی به گل سوم الهلال تبدیل شد.

1947607

میزبان در ثانیه‌های پایانی این فرصت را داشت تا اختلاف را به عدد چهار برساند ولی تعلل عجیب میشائیل دلگادو مقابل دروازه باعث از دست رفتن این فرصت شد تا در نهایت الهلال با نتیجه سه بر صفر از سد الحزم عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

دیدگاه‌ها