کد خبر : 1976544 | 09 آبان 1402 ساعت 01:52 | 68.3K بازدید | 71 دیدگاه

شات‌های جنجالی در مراسم توپ طلا (عکس)

کارگردان و تصویربرداران مراسم توپ طلا، با ثبت تصویرهای لحظه‌ای‌ در جریان مراسم، حاشیه‌ساز شدند.

شات‌های جنجالی در مراسم توپ طلا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب مراسم توپ طلا برگزار شد و جایزه‌ها در بخش‌های مختلف به برندگان اهدا شد. یکی از جایزه‌هایی که بسیار حاشیه‌ساز بود، جایزه یاشین، یا همان بهترین دروازه‌بان سال بود که به امیلیانو مارتینز داده شد.

این انتخاب به دلیل درخشش مارتینز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و قهرمانی با تیم ملی آرژانتین بود. یکی از سیوهای او که بسیار موردتوجه قرار داده شد، واکنش او در ثانیه‌های آخر فینال برابر فرانسه بود که شوت کولو موانی را به شکلی باورنکردنی‌ دفع کرد.

حضور او در مراسم امشب با حاشیه شروع شد. از همان زمان ورود تماشاگران حاضر در مراسم با شعار «امباپه، امباپه» از او استقبال کردند. زیرا او پس از فینال جام جهانی امباپه را مورد تمسخر قرار داده بود.

پس از انتخاب او به عنوان بهترین دروازه‌بان سال، بسیاری از حاضران با سر و صدا به این انتخاب اعتراض کردند که دیدیه دروگبا، مجری مراسم، از حضار خواست تا به او احترام بگذارند.

در ادامه و پس از اهدای جایزه به او، دوربین بلافاصله کیلیان امباپه و سپس دیدیه دشان، بازیکن و سرمربی تیم ملی فرانسه را نشان داد که با قیافه‌ای نه‌چندان خوشحال این لحظات را تماشا می‌کردند.

1947667
1947668

در صحنه‌ای دیگر که سیو مارتینز برابر کولو موانی نشان داده شد، دوربین به روی مسی رفت که با قیافه‌ای خندان مراسم را دنبال می‌کند.

1947676

یکی دیگر از لحظات جنجالی امشب، لحظه‌ای بود که جود بلینگام جایزه بهترین بازیکن جوان سال را کسب کرد. زمانی که مجری در حال تعریف از این بازیکن بود، به ال‌کلاسیکوی روز شنبه رسید و به دو گل جود اشاره کرد. دوربین سریعا پس از این صحبت، مارک آندره ترشتگن، دروازه‌بان بارسلونا را نشان داد که به نظر می‌رسید از یادآوری آن بازی چندان خوشحال نشده بود.

1947677

دیدگاه‌ها