کد خبر : 1976569 | 09 آبان 1402 ساعت 11:42 | 21.7K بازدید | 44 دیدگاه

ادعای عجیب بلینگام: نیازی به توپ طلا ندارم!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، می‌گوید جوایز تیمی برای او ارزش بیشتری از جوایزی مانند توپ طلا دارد.

ادعای عجیب بلینگام: نیازی به توپ طلا ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه توپ طلای 2023 شب گذشته در شهر پاریس برگزار شد و لیونل مسی توانست این جایزه ارزشمند را برای هشتمین بار و پس از قهرمانی در جام جهانی به دست آورد. 

بلینگام هم در این مراسم حاضر بود و توانست جایزه کوپا را به خاطر درخششی که در یک سال گذشته در ترکیب رئال مادرید، تیم ملی انگلیس و دورتموند داشت از آن خود کند. این جایزه هر سال به بهترین بازیکن زیر 21 سال اهدا می‌شود. 

عملکرد خارق العاده او در ترکیب رئال مادرید در چند ماه اخیر باعث شده که نام این بازیکن به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا در چند سال آتی در بین فوتبال‌دوستان مطرح شود و حتی بسیاری معتقد هستند که این جایزه شاید در سال آینده به او برسد. 

1947605

گری لینه‌کر که پیش از این تجربه بازی در خط حمله تیم ملی انگلیس را داشته شب گذشته مدعی شده بود که این ستاره انگلیسی این توانایی را دارد که در فاصله پنج سال آینده به توپ طلا دست پیدا کند. 

بلینگام پس از این مراسم و در واکنش به این اظهارات گفت: «گری لینه‌کر گفته که من تا پنج سال دیگر توپ طلا می‌گیرم؟ این نظر لطف او است اما برای من همه چیز فقط به جوایز و افتخارات تیمی بستگی دارد و این مسائل برایم مهم نیست. البته باید گفت که این چیزی است که شما همیشه از کودکی رویای آن را در سر دارید.»

دیدگاه‌ها