کد خبر : 1976592 | 09 آبان 1402 ساعت 13:28 | 20K بازدید | 6 دیدگاه

شهرداری و تامین زمین چمن ورزشگاه آزادی

مهدی محمدنبی اعلام کرد که منابع موردنیاز برای چمن ورزشگاه آزادی توسط شهرداری تهران تامین خواهد شد.

شهرداری و تامین زمین چمن ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان، نایب رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که چه واکنشی به اعلام نارضایتی امیر قلعه‌نویی از امکانات تیم ملی دارد؟ گفت: من همچین حرفی از آقای قلعه‌نویی نشنیدم. ایشان همیشه یک تک‌مضراب می‌زند و امیدوارم آن را اصل نگیرید. من برعکس این را از صحبت‌های ایشان فهمیدم و گفتند که باید همدل باشیم و همه تعامل داشته باشند، از جمله شما.

او همچنین درباره حواشی اخیر در فوتبال ایران اظهار داشت: بزرگترهای فوتبال ما کسوت دارند و نباید حاشیه ایجاد کنند. ما 80 روز تا جام ملت‌ها داریم و مقدماتی جام جهانی را هم باید آغاز کنیم و از همه این عزیزان درخواست دارم یاری کنند و تیم ملی را حمایت کنند. اگر تیم ملی خوب بشود، رونق به فوتبال ایران می‌آید. وزارت ورزش هم باید وظایف ذاتی خودشان را انجام بدهند، ما الان نیاز به کمک از مجموعه‌های مختلف از جمله وزارت ورزش داریم.

نبی در پاسخ به این سوال که ورزشگاه آزادی چه زمانی آماده می‌شود؟ عنوان کرد: باتوجه به اینکه ما در فصل سرما هستیم، مهندس مشاور به ما گفت که فعلا زمین را برسانند تا منابع تامین شود. قرار شده منابع از طریق شهرداری تهران تامین شود.

دیدگاه‌ها