کد خبر : 1976674 | 10 آبان 1402 ساعت 02:30 | 9.4K بازدید | 13 دیدگاه

نماینده شهر اولین‌ها سودای بازگشت دارد

نفت مسجدسلیمان یکی از تیم‌های مدعی برای بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر است.

نماینده شهر اولین‌ها سودای بازگشت دارد

به گزارش "ورزش سه"، با دو پیروزی متوالی برابر شهر راز شیراز و چادرملو یزد، حالا شاگردان اشکش می‌توانند خود را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه کنند و آنها امیدوار هستند پس از یک فصل غیبت، دوباره به بالاترین سطح از مسابقات فوتبال ایران بازگردند.

اشکش که تابستان پرخبری را پشت سر گذاشت و پس از حضور کوتاه مدت در خیبر خرم آباد دوباره هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت، پس از کسب نتایج متوالی پیروزی، تساوی و شکست که در 6 هفته پشت سر هم تکرار شده بود، در هفته‌های اخیر تیمش را به رتبه‌های بالای جدول رسانده است.

1947953

نفت که فصل قبل لیگ برتر را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد و تا رتبه‌های بالای جدول نیز بالا آمد، پس از شکست خانگی برابر پرسپولیس، هرگز نتوانست نتایج خوب خود را تکرار کند و با وجود تغییر چندباره سرمربیان خود و رفت و آمد میان مهاجری، عنایتی و اشکش، در نهایت به دسته اول سقوط کرد.

حالا این تیم در سه هفته اخیر موفق به کسب هفت امتیاز شده و دیدار روز پنج‌شنبه برابر مس شهر بابک می‌تواند در جایگاه این تیم و روند خوبی که در پیش گرفته‌اند، اثرگذار باشد. تیمی که البته دارای مشکلات مالی نیز هست و باید دید نماینده شهر اولین‌ها در کورس سخت برای صعود به لیگ برتر، تا چه اندازه می‌تواند موفق عمل کند.

دیدگاه‌ها