کد خبر : 1976758 | 10 آبان 1402 ساعت 01:59 | 38.9K بازدید | 12 دیدگاه

بارسا خرید بدش را پس می‌دهد!

باشگاه خیرونا قصد دارد از عملکرد ضعیف اوریول رومئو در بارسلونا استفاده کند و این بازیکن را به تیم برگرداند.

بارسا خرید بدش را پس می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، اوریول رومئو در طول تابستان گذشته از خیرونا به بارسلونا پیوست تا یک راه حل کوتاه مدت برای مشکلات خط هافبک که پس از پیوستن بوسکتس به اینتر میامی، بدتر هم شده بود، باشد.

خرید رومئو از همان ابتدا با بعضی انتقادات همراه بود اما او شروع خوبی در باشگاه داشت. با این حال دوره ماه عسل او در بارسلونا اکنون به پایان رسیده است.

1948106

او در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف مورد انتقاد قرار گرفته است. آخرین مورد بعد از شکست ناامیدکننده روز شنبه در ال‌کلاسیکو بود. 

انتظار می‌رود بارسلونا برای خرید یک هافبک دیگر در ژانویه یا تابستان آینده وارد بازار شود. در هر صورت، انتظار این است که رومئو از فصل آینده گزینه ژاوی برای خط هافبک تیمش نباشد و خیرونا، باشگاه سابق این بازیکن امیدوار است از این فرصت استفاده کند.

اسپورت می‌گوید خیرونا دوست دارد رومئو را دوباره به خدمت بگیرد و آنها به این احتمال برای ژانویه یا تابستان ۲۰۲۴ چشم دوخته‌اند.

1948107

خیرونا برای رومئو جایگزینی نخریده و تا اینجای فصل از آلیکس گارسیا به‌عنوان هافبک اصلی‌اش استفاده کرده‌ که البته تاثیر زیادی هم در بردهای این تیم داشته است، اما در هر صورت آنها می‌خواهند رومئو را برگردانند.

رومئو به خوبی با سیستم میشل در خیرونا مطابقت دارد، بنابراین اگر او دوباره به این تیم ملحق شود، برای آنها بسیار مفید خواهد بود. بارسلونا احتمالاً مانعی بر سر راه او نخواهد گذاشت، مشروط بر اینکه قبل از فروختن او، هافبک دیگری به تیم اضافه شده باشد.

دیدگاه‌ها