کد خبر : 1976803 | 10 آبان 1402 ساعت 12:39 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

اشتباه تکرار نمی‌شود: ابهام در بازگشت ستاره برزیلی

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید اشتباه مشخص کردن زمان برای بازگشت گابریل ژسوس را تکرار نخواهد کرد.

اشتباه تکرار نمی‌شود: ابهام در بازگشت ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، ژسوس در جریان دیدار آرسنال برابر سویا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در حالیکه یک گل برای این تیم زده و یک پاس گل ارسال کرده بود به شدت مصدوم شد. 

از همان ابتدا و از واکنش‌ها و اظهارات آرتتا مشخص بود که مصدومیت این بازیکن جدی است و این ضربه بزرگی برای آرسنال خواهد بود که امیدوار است این فصل هم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ‌برتر باشد و بتواند طلسم دوری از این جام را بشکند. 

هنوز مشخص نیست که این ستاره برزیلی قرار است چه زمانی بار دیگر به میادین برگردد و این موضوع باعث نگرانی شدید هواداران آرسنال شده است و آرتتا هم تاکید دارد که حاضر نیست زمان مشخصی را برای این اتفاق تعیین کند. 

1944629

سرمربی آرسنال در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« من صادقانه هیچ بازه زمانی مشخصی را برای بهبود مصدومیت گابریل ژسوس مشخص نمی‌کنم چون یک‌بار این کار را کردم و متوجه شدم که انجام این کار کاملا اشتباه است. 

ما نیاز داریم که محتاطانه رفتار کنیم چون روند درمان او باید به شکل درستی پیش برود و انجام شود. او همین حالا هم در تلاش است تا به همه فشار بیاورد و دوست دارد هرچه زودتر به میادین برگردد اما ما باید محتاط باشیم.»

دیدگاه‌ها